نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

پوسترهای بین‌المللی فیلم The King’s Man منتشر شدند

استودیوی قرن بیستم به‌تازگی دو پوستر بین‌المللی مربوط‌به فیلم The King’s Man به کارگردانی متیو وان را به نمایش گذاشت.

سومین فیلم از مجموعه Kingsman به‌زودی اکران خواهد شد و حالا شرکت قرن بیستم (20th Century Studios) پوسترهای بین‌المللی این فیلم را منتشر کرده است. این دو پوستر که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، بازیگران اصلی فیلم The King’s Man همچون رالف فاینز، جما آرترتون و هریس دیکنسون را به نمایش می‌گذارند که به‌ ترتیب نقش‌های «دوک آکسفورد»، «پُلی» و «کُنراد» را در فیلم ایفا می‌کنند. فیلم The King’s Man که درواقع پیش‌درآمدی برای دو نسخه قبلی این مجموعه به شمار می‌رود، باز هم به‌وسیله متیو وان کارگردانی می‌شود.

پوسترهای فیلم کینگزمن 2020

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، داستان فیلم The King’s Man درباره گروهی از جنایتکاران قدرتمند و مخوف است که قصد دارند با به‌راه انداختن یک جنگ بزرگ در دنیا، انسان‌های بی‌گناه زیادی را از بین ببرند. شخصیت اصلی فیلم کسی است که به مقابله با این گروه و نقشه شوم آن‌ها می‌پردازد. در این فیلم، طرفداران مجموعه Kingsman می‌توانند با ریشه‌های اولین سازمان جاسوسی مستقل دنیا بیشتر آشنا شوند. رالف فاینز، جما آرترتون و هریس دیکنسون در این فیلم درکنار سایر بازیگران مثل ریس ایفانز، متیو گود، تام هالندر، دانیل برول، جایمون هانسو و چارلز دنس به ایفای نقش می‌پردازند.

در پایان فیلم دوم این مجموعه یعنی Kingsman: The Golden Circle دیدیم که «اگزی» با شاهزاده سوئدی ازدواج کرد، «هری» به جایگاه قبلی خودش برگشت و «تکیلا» (با بازی چنینگ تیتوم) به عضو جدید کینگزمن تبدیل شد. هنوز نمی‌دانیم که آیا این سه نفر در قسمت سوم فیلم کینگزمن حضور خواهند داشت یا خیر. ضمنا درباره حضور مجدد همکاران سابق تکیلا در Statesman یعنی «جینجر ایل» (با بازی هیلی بری) و «چمپ» (با بازی جف بریجز) هم چیزی گفته نشده است.

فیلم The King's Man که ابتدا با نام The Great Game شناخته می‌شد، قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ (۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰) در سینماهای جهان اکران شود.

مجموعه فیلم‌های Kingsman درباره یک گروهی جاسوسی مستقل به همین نام هستند که در هر قسمت یک مأموریت جدید را دنبال می‌کنند. این فیلم‌ها براساس مجموعه کمیک Kingsman ساخته شده‌اند که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است. تاکنون دو فیلم از این مجموعه با نام‌های Kingsman: The Secret Service و Kingsman: The Golden Circle اکران شده که هر دو را متیو وان کارگردانی کرده است. فیلم اول در سال ۲۰۱۵ و فیلم دوم در سال ۲۰۱۷ اکران شدند و هر دو توانستند نظر مثبت منتقدان و بیننده‌ها را جلب کنند. در حال حاضر به‌جز فیلم The King’s Man که به‌زودی اکران خواهد شد، دو فیلم دیگر از این مجموعه نیز در دست تولید قرار دارند که تاریخ اکران آن‌ها هنوز مشخص نیست. اولی شماره سوم مجموعه Kingsman است و دنباله مستقیم دو فیلم قبلی به شمار می‌آید و فیلم دوم هم یک اسپین-آف با نام Statesman خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده