نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

Cross-Progression به پلتفرم های مختلف Dead by Daylight به جز کنسول ها اضافه می‌شود

طرفداران بازی Dead by Daylight از این پس می‌توانند علاوه‌بر ویژگی کراس پلی، از امکان انتقال میزان پیشرفت خود در پلتفرم‌های مختلف، به‌جز کنسول‌ها نیز بهره‌مند شوند.

براساس اعلام استودیوی Behaviour، بازی Dead by Daylight به قابلیت Cross-Progression یا امکان انتقال اطلاعات مربوط به پیشرفت بازی، میان پلتفرم‌های مختلف برخوردار خواهد شد. البته باوجود اینکه نسخه نینتندو سوییچ، پی سی (ازطریق استیم) و گوگل استیدیا این بازی از این قابلیت برخوردار خواهند شد، سخنگوی استودیوی بهیویر اعلام کرده که هنوز امکان استفاده از این ویژگی روی سایر کنسول‌ها وجود نخواهد داشت. در ادامه تأکید شده که هیچ تضمینی برای اضافه شده Cross-Progression به سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد. لذا به نظر می‌رسد که کاربران کنسول‌های بازی حداقل در آینده نزدیک نباید انتظار اضافه شدن این ویژگی به بازی خود باشند.

یکی از کاراکترهای کیلر بازی Dead by Daylight با اره برقی در دست

تیم توسعه‌دهندگان بازی Dead by Daylight در یک پست وبلاگی در این خصوص می‌نویسند:

«فراهم شدن امکان تجربه بازی به همراه سایر دوستان در پلتفرم‌های مختلف، اولین اقدامی بود که برای شکستن مرز میان پلتفرم‌ها عملی کردیم. ما از اینکه شماری از بازیکنان ما در چند پلتفرم مختلف به تجربه بازی می‌پردزاند آگاه هستیم و Cross-Progression قابلیتی است که به‌طور ویژه برای این دسته از کاربران فراهم شده است. خوشحالیم که باید امروز اعلام کنیم اولین اقدامات در جهت عملی کردن Cross-Progression در پلتفرم‌های استیم، استیدیا و نینتندو سوییچ انجام شده و این ویژگی از ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازیکنان می‌توانند از این طرق میزان پیشرفت خود در جریان بازی را به همراه خریدها، دستاوردها و سایر اقدامات خود در جریان بازی بین سه پلتفرم مذکور به اشتراک بگذارند. (ممکن است به‌دلیل مسائل مربوط‌به بحث مجوزهای خارجی، استثنائاتی در این امر ایجاد شود.)»

بااین که Behaviour Studio تأکید داشته که مشخص نیست که آیا این قابلیت برای سایر کنسول‌ها نیز ارائه خواهد شد یا خیر، سخنگوی این استودیو اظهار داشته که تلاش‌های لازم برای تحقق این منظور به کار گرفته خواهد شد. Behaviour اعلام کرده که از خواسته‌های کاربران برای ارائه‌ی Cross-Progression روی تمامی پلتفرم‌ها آگاه بوده و برای دستیابی به آن تلاش خواهد کرد.

در سایر اخباری که در ارتباط با بازی Dead by Daylight­ منتشر شده بود، اضافه شدن کاراکتر Pyramid Head و Heather پروتاگونیست Silent Hill 3 به مجموعه‌ی شخصیت‌های قابل بازی Dead by Daylight را داشتیم. جدیدترین فصل این بازی چندنفره ترسناک، در ماه ژوئن برای پی سی و کنسول‌های بازی منتشر شده و بازیکنان را با نقشه‌ی جدید Midwich Elementary School از سری Silent Hill سرگرم کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این فصل، باید به همکاری آکیرا یاماوکا (Akira Yamaoka) آهنگساز مجموعه Silent Hill با مایکل آوریل (Michel F. April) طراح موسیقی متن Dead By Daylight برای ساخت موسیقی این فصل با مضامین بازی‌های Silent Hill اشاره کرد. بازی Dead By Daylight هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی، اندروید و iOS قابل دریافت است.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده