نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴

سری کتاب کمیک Batman: White Knight Presents Harley Quinn معرفی شد

از آنجایی که مجموعه Batman: White Knight به محبوبیت زیادی رسید، هنرمندان تصمیم گرفتند تا از پتانسیل آن استفاده کنند و یک سری اسپین آفی را برای هارلی کویین منتشر کنند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، سری کتاب کمیک محبوب شرکت دی سی یعنی Batman: White Knight قرار است با یک مجموعه اسپین آفی جدید گسترش پیدا کند؛ این مجموعه جدید هم قرار است حول محور یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها یعنی هارلی کویین بچرخد. این سری جدید که به پیوستگی DC Black Label تعلق دارد، با عنوان Batman: White Knight Presents Harley Quinn منتشر خواهد شد. داستان این سری کتاب کمیک توسط کاتانا کالینز، همسر شان مورفی که خودش نویسنده و خالق دنیای White Knight بوده، نوشته خواهد شد. آن‌ها قرار است برای اولین‌بار در یکی از مجموعه‌های دی سی و با شخصیت هارلی کویین کار کنند. قسمت اول این سری کتاب کمیک قرار است از روز سه شنبه ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) به فروش برسد.

تصاویر بسیار زیبای این مجموعه توسط ماتئو اسکالرا و همچنین دیو استوارت کشیده خواهد شد؛ طراحی جلد‌ها هم برعهده مورفی و مت هالینگز ورث خواهد بود. در رابطه با داستان این سری کتاب کمیک می‌توان گفت که ماجرا مربوط‌به ۲ سال بعد از خط داستانی Curse of the White Knight می‌شود و تمرکز آن روی هارلی است؛ او در این خط داستانی به اداره پلیس شهر گاتهام کمک می‌کند تا درباره یک سری قتل‌های وحشتناک تحقیق و بررسی انجام دهند. او در این مدت باید کودکان خود را هم بزرگ کند و مجبور است با گذشته خود یعنی بتمن و جوکر هم برخوردهایی داشته باشد. شما می‌توانید در ادامه این مطلب تصاویر پیشنمایش این مجموعه را مشاهده کنید. کالینز در رابطه با این مجموعه اینطور صحبت کرد:

کار کردن با شان این اجازه را به ما داده تا از رابطه همکاری و خلاقانه خود، نهایت استفاده را بکنیم و بهترین نتیجه را به ارمغان بیاوریم. زندگی کردن و کار کردن با یکدیگر به ما این اجازه را می‌دهد که بتوانیم ایده‌ها را خیلی راحت به هم منتقل کنیم و همین نظر دادن درباره ایده یکدیگر باعث شده که من برای خلق و ترسیم دیدگاه خودم از هارلی کویین در این داستان، تا حد زیادی از شان کمک و الهام بگیرم.

شان مورفی هم در ادامه اینطور درباره این سری کتاب کمیک جدید صحبت کرد:

زمانی‌که در حال گسترش مجموعه Batman: White Knight و همچنین مجموعه Batman: Curse of the White Knight بودم، به این نتیجه رسیدم که پتانسیل خیلی زیادی در این دنیا وجود دارد که می‌توان علاوه‌بر مجموعه و خط داستانی‌های اصلی، به سراغ پیشینه‌های غنی و داستان‌های مختلف هم رفت و آن‌ها را توسعه داد. من خیلی برای کار کردن با کاتانا، ماتئو و مت هالینگز ورث هیجان دارم. ما قرار است با کمک یکدیگر این دنیا را غنی‌تر کنیم و آن را به شکلی گسترش دهیم که تا مدت‌ها برای خوانندگان جدید جذابیت داشته باشد؛ درست همان‌طور که برای طرفداران قدیمی و وفادار Batman: White Knight این کار را کردیم.

خلاصه داستان رسمی مجموعه Batman: White Knight Presents Harley Quinn به شرح زیر است:

داستان سری کتاب کمیک Batman: White Knight Presents Harley Quinn، ۲ سال بعد از مجموعه Curse of the White Knight اتفاق می‌افتد. در این خط داستانی، عزرائیل شهر گاتهام را از هرگونه جنایتکاری پاک کرده است. جک ناپیر (کسی که جوکر بود) به قتل رسیده است، بروس وین (بتمن) در زندان به سر می‌برد و دراین‌میان هارلی کویین هم در تلاش است تا زندگی خود را به‌عنوان یک مادر مجرد، به تعادل برساند؛ آن هم به همراه دوقلوهایی که از جک به دنیا آورده است. اما زمانی‌که شرورهای جدیدی ظاهر می‌شوند، هارلی مجبور می‌شود که باری دیگر به سراغ جنون برود و با گذشته خود، یعنی بتمن و جوکر برخورد داشته باشد. این در حالی است که او قصد دارد به اداره پلیس شهر گاتهام و یک مامور جوان و مشتاق سازمان اف‌بی‌آی کمک کند تا حقیقت را درباره این قتل‌های وحشتناک فاش کنند.

هارلی کویین، بتمن، جوکر و رابین روی جلد سری کتاب کمیک Batman: White Knight Presents Harley Quinn

ملاقات هارلی کویین و بروس وین در زندان

یادآوری خاطرات جوکر و رابین توسط هارلی کویین


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده