// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل The Coma: Cutting Class؛ اتفاق ناگوار در مدرسه

در بازی موبایل The Coma: Cutting Class پس از ورود به مدرسه با یک خبر ناگوار روبه‌رو می‌شوید ولی پس از مدتی، اتفاقات عجیب‌تری در انتظارتان است. با معرفی کامل این بازی همراه زومجی باشید.

شاید تصور بعضی از گیمرها از یک بازی ترسناک، یک اثر سه‌بعدی با محیط‌های بزرگ، تاریک و نزدیک به واقعیت باشد. درکنار این سبک بازی‌های ترسناک، استودیوهای خلاقی نیز وجود دارند که با طراحی یک بازی مستقل دو بعدی طرفداران این سبک را جذب خود می‌کنند. به‌عنوان‌ مثال بازی Neverending Nightmares از استودیوی Infinitapgames به خوبی توانسته با طراحی یک بازی ترسناک دو بعدی بسیار عجیب بازیکن‌ها را تا انتها سرگرم خود کند. در این معرفی به سراغ بازی دو بعدی و ترسناک دیگری به نام The Coma: Cutting Class می‌رویم که با یک داستان جالب بازیکنان را تا انتهای آن همراهی می‌کند.

 گیم پلی بازی The Coma: Cutting Class

با دیدن آمبولانس درکنار مدرسه که در رابطه با خودکشی یکی از دانش آموزان مدرسه است با اولین اتفاق عجیب آن روز مواجه می‌شوید.

بازی اندروید و آیفون The Coma: Cutting Class شما را در نقش پسری به نام یانگو قرار می‌دهد که در یک دبیرستان مشغول به تحصیل است. بازی با یک کات سینی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی متوجه دیر شدن زمان امتحان مدرسه می‌شود. یانگو با دیدن آمبولانس درکنار مدرسه که مربوط به خودکشی یکی از دانش آموزان است با اولین اتفاق عجیب آن روز مواجه می‌شود. در ادامه مسیر همه چیز به حالت عادی بر‌می‌گردد ولی پس از ورود به کلاس و صحبت با خانم سونگ که معلم یانگو است بعد از لحظاتی یانگو درحالی بهوش می‌آید که تنها و همه جا تاریک است. روند اصلی و عجیب بازی درواقع از همین لحظه آغاز می‌شود و یانگو باید خود را از مخمصه‌ای گرفتار شده است نجات دهد.

در این وضیعت شما تنها نیستید. علاوه‌بر اینکه می‌توانید با برخی از دانش‌ آموزانی که در گوشه و کنار مدرسه هستند صحبت کنید، ضمناً از حملات ناگهانی خانم سونگ نیز فرار کنید! در طول بازی شما باید با جابه‌جا شدن بین کلاس‌ها و راهروهای مختلف آیتم‌های مختلفی را پیدا کرده و در جاهای دیگر از آن بهره ببرید. برای این ‌کار شما یک نقشه در اختیار دارید که بسیار یادآور سری Silent Hill است که باید بین اتاق‌های مختلفی جابه‌جا شوید و آیتمی را برای عبور از جایی دیگر پیدا کنید. همینطور زمان‌هایی که به شما حمله می‌شود می‌توانید در سرویس بهداشتی یا کمدهایی که در مسیرتان قرار دارد، پنهان شوید. 

در بالای صفحه سه المان وجود دارد که به ترتیب تعداد جان‌، نوار انرژی و در آخر تعداد سکه‌ها را نشان می‌دهد.

در گیم‌پلی شما با دکمه‌هایی که پایین صفحه صفحه‌ قرار دارد کاراکتر را به طرفین کنترل می‌کنید. در حالت عادی کاراکتر به‌صورت آرام حرکت می‌کند ولی شما می‌توانید با کلیک روی دکمه دکمه دویدن آن را به حالت سرعتی در بیاورید. در بالای صفحه سه المان وجود دارد که به ترتیب تعداد جان، نوار انرژی و تعداد سکه‌ها را نشان می‌دهد. جان‌های شما در صورت برخورد به دشمن کم می‌شود و از طرفی نوار انرژی شما همانطور که احتمالا مشخص است با دویدن کاهش پیدا می‌کند و باید سطح انرژی خود را مدیریت کنید. در بین راه سکه‌هایی وجود دارد که با جمع آوری می‌توانید از دستگاه‌های مختلف، نوشابه‌های انرژی‌زا دریافت و از آن‌ها برای بهبود انرژی خود استفاده کنید. از دیگر المان‌های بازی می‌توان به جاخالی دادن به ضربات دشمن و همینطور نگه داشتن نفس در مواقعی که دشمن در نزدیکی شما است، اشاره کرد.

 The Coma: Cutting Class گیم پلی در مدرسه

گرافیک بازی به‌صورت کارتونی و جزئیات زیادی را در خود دارد. این موضوع از طراحی شخصیت‌ها گرفته تا طراحی جذاب محیط اطراف بازی که همگی به حس ترسناک شدن بازی کمک می‌کنند، دیده می‌شود. موسیقی نیز یک عامل مهم در یک بازی ترسناک است که در The Coma: Cutting Class به خوبی توانسته از آن بهره برده و گیمر را در لحظات مختلف دچار استرس می‌کند. استودیوی Devespresso Games که در کارنامه خود بازی‌های ترسناک دیگری مانند نسخه دوم همین بازی را نیز دارد به خوبی توانسته از پس توسعه یک بازی ترسناک کوچک بربیاید.

اگر شما به بازی‌های ترسناک علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک اثر متفاوت در این سبک را تجربه کنید قطعا The Coma: Cutting Class ارزش آن را دارد.

بازی The Coma: Cutting Class که برای پی‌سی نیز منتشر عرضه شده هم‌اکنون نسخه‌های اندروید و آیفون آن در دسترس است و می‌توانید مانند همیشه ازطریق لینک‌های پایین دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی The Coma: Cutting Class
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده