نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۶

اولین تریلر سریال Chucky منتشر شد

شبکه Syfy اولین تریلر سریال Chucky را منتشر کرده که حال و هوایی مشابه مجموعه فیلم اصلی Child's Play را وعده می‌دهد.

دی ۹۸ بود که شبکه سای فای (Syfy) از ساخت سریالی براساس مجموعه فیلم Child's Play (بازی بچگانه) خبر داد و این سریال قرار است Chucky (چاکی) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این سریال ترسناک منتشر شده است. شبکه Syfy به‌تازگی اولین تریلر سریال Chucky را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصویر رسمی نیستیم و درواقع بیشتر برای معرفی این سریال و اعلام بازگشت عروسک شیطانی یعنی چاکی بوده است. در این تریلر، چاکی در یک فروشگاه اسباب‌بازی حضور دارد و در حال تماشای بیرون است و در ادامه چاقو آشپزخانه را بالا می‌برد و خنده‌های نمادین او پخش می‌شود. موسیقی استفاده شده برای ساخت تریلر نیز آهنگ تم فیلم Child's Play 2 است و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

صد البته اشاره به بازگشت سریال Child's Play به خط فیلم‌های اصلی این مجموعه خیلی غافلگیر کننده نیست؛ چرا که پیش از این تایید شده بود که دن مانچینی، نویسنده اصلی و خالق این مجموعه ترسناک، به‌عنوان شورانر، نویسنده و کارگردان قسمت اول، در سریال چاکی حضور دارد. سریال Chucky داستان یک عروسک قدیمی را دنبال می‌کند که به یک حراجی در حومه یک شهر کوچک آمریکایی آورده شده است که قتل‌های سریالی وحشتناکی در آن شروع شده و در حال به آشوب کشیده شهر است و همزمان باعث فاش شدن رازها و ریاکاری‌های مردم این شهر نیز می‌شود. در همین حال، با ورود دشمنان و متحدان قدیمی و از گذشته چاکی، باعث می‌شود حقیقت پشت این جنایت‌ها در خطر برملا شدن قرار بگیرد.

همچنین منشا گفته نشده این عروسکی شدنی که ظاهری مثل یک بچه معمولی دارد، اما در درون یک هیولای بدنام است، نیز قرار است در سریال چاکی به آن پرداخته شود. علاوه‌بر این، مانچینی به‌همراه دیوید کرشنر، نیک آنتوسکا و هارلی پیتون، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Chucky حضور دارند. همچنین این نکته قابل گفتن است که سریال چاکی هیچ ارتباطی به ریبوت فیلم Child's Play که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و مارک همیل صداپیشگی چاکی را بر عهده داشت، ندارد. 

سریال Chucky قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه Syfy و USA منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده