نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۵

اولین به‌روزرسانی بازی Death Stranding برای پی سی منتشر شد

تنها پس از گذشت چهار روز از زمان انتشار بازی Death Stranding برای کاربران پی سی، ساعاتی پیش تیم سازنده به‌روزرسانی ۱.۰۱ جهت رفع باگ‌های بازی را منتشر کرد.

کمتر کسی در صنعت بازی‌های ویدیویی است که تا امروز حداقل برای یکبار هم که شده نام هیدئو کوجیما را نشنیده باشد. کارگردان خلاق و نام‌آشنایی که با کار روی مجموعه Metal Gear توانست محبوبیت و اعتبار زیادی در این حوزه برای خود دست‌وپا کند.

کوجیما پس از جدایی پرسروصدا از کونامی، با تأسیس استودیوی شخصی خود تحت عنوان کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) خبر معرفی اولین بازی تحت استودیوی خود را اعلام کرد. بازی Death Stranding پس از انتظاری طولانی در سال ۲۰۱۹ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شد. این بازی بحث‌برانگیز و بلندپروازانه به‌دلیل نمایش‌های عجیب و حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ازجمله نورمن ریداس و مدس میکلسن در آن، توانست توقع زیادی را بین گیمرها ایجاد کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تنها پس از گذشت چهار روز از زمان عرضه نسخه پی سی بازی دث استرندیگ، ساعاتی پیش تیم سازنده اولین به‌روزرسانی بازی را منتشر کرد. آپدیت ۱.۰۱ بازی علاوه‌بر رفع باگ‌های موجود و ایجاد پایداری در بازی، تغییراتی نیز در مدارهای AVX پردازنده اعمال می‌کند (مدارهای AVX برای اجرای دستورها SIMD به کار می‌روند).

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید پس از اینکه مدتی پیش خبر انتشار Death Stranding برای کاربران پلتفرم پی سی به تایید رسید، مشخصات مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی نیز از طرف عوامل تولید مشخص شد.

نسخه پی‌سی بازی Death Stranding از حالت نمایشگرهای فوق عریض و همچنین تکنولوژی NVIDIA DLSS 2.0 پشتیبانی می‌کند.

اگر شما هم دث استرندینگ را روی کامپیوتر خود تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و نقاط قوت و ضعف آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده