// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۰

پلی استیشن کاربران را از زمان آغاز پیش فروش پلی استیشن 5 باخبر خواهد کرد

نماینده پلی استیشن به‌تازگی اعلام کرده که سونی و پلی استیشن کاربران را از زمان و نحوه پیش فروش پلی استیشن 5 آگاه خواهند کرد.

به‌تازگی شاهد ایجاد صفحه‌های پیش‌فروش کنسول پلی ‌استیشن 5 در خرده‌فروشی‌های معتبری نظیر آمازون هستیم و چندی پیش هم شایعه‌ای منتشر شد از اینکه سونی به‌زودی تاریخ انتشار و قیمت PS5 را اعلام خواهد کرد تا علاقه‌مندان بتوانند برای پیش‌خرید آن اقدام کنند. این در حالی است که همچنان قیمت و زمان عرضه کنسول نسل نهمی سونی اعلام نشده است و کاربران این دغدغه را دارند که چه زمانی قادر به پیش‌خرید کنسول مورد علاقه خود هستند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، اریک لمپل، رئیس بازاریابی جهانی شرکت سرگرمی تعاملی سونی، در لایو خود با جف کیلی در شب گذشته توضیحاتی را حول این موضوع ارائه کرده است. در این لایو از او پرسیده شد که نظرش در مورد شایعات منتشر شده و پروسه آغاز پیش‌فروش پلی‌استیشن 5 به چه شکل خواهد بود. اریک لمپل اعلام کرده هیچ ایده‌ای ندارد که چرا کاربران همچنین موردی را که با واقعیت یکی نیست، باور کرده‌اند، اما آن دسته از هوادارانی که خواهان پیش‌خرید کنسول هستند، نگران نباشند.

به‌عبارتی وی گفت «من به بیننده‌ها می‌گویم که زمان پیش‌فروش پلی‌استیشن 5 را اعلام خواهیم کرد و بدین شکل نیست که در یک دقیقه پس از انتشار خبر، این اتفاق رخ دهد. ما از قبل اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهیم که در چه زمانی کاربران قادر به پیش‌خرید PS5 خواهند بود. ازاین‌رو فکر نکنید که باید سریعا به صف پیش‌خرید کنسول بپیوندید تا زمانی‌که اخبار رسمی حول این موضوع منتشر شود.»

دلیل توضیحات اریک لمپل، این است که پس از اعلام شایعات حول پیش‌فروش پلی‌استیشن 5، عده‌ای از کاربران به سمت خرده‌فروشی‌های مختلف رفته بودند تا برای پیش‌خرید کنسول اقدام کنند. ازاین‌رو وی و سایر اعضای پلی‌استیشن از این اقدام کاربران تعجب کردند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا در رویداد ماه اوت سونی شاهد اعلام تاریخ عرضه و قیمت پلی‌استیشن 5 خواهیم بود؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده