// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر نسخه نینتندو سوییچ Crysis Remastered با محوریت ویژگی‌های فنی و بصری

استودیو کرایتک به‌تازگی تریلر جدید Crysis Remastered را برای نینتندو سوییچ منتشر کرده که ویژگی‌های بارز گرافیکی بازی را نشان می‌دهد. 

پس از تاخیر خوردن نمایش و عرضه بازی Crysis Remastered، استودیو کرایتک اعلام کرد که این بازی بااینکه برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم تاخیر خورده است، اما کاربران نینتندو سوییچ زودتر از سایر پلتفرم‌ها قادر به تجربه‌ی Crysis Remastered خواهند بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کرایتک (Crytek)، سازنده بازی Crysis، به‌تازگی تریلر نسخه نینتندو سوییچ کرایسیس ریمسترد را منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد ویژگی‌های گرافیکی و گیم‌پلی بازی هستیم که با رزولوشن 720p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط شده است. 

همانند بازی اصلی، دراینجا هم شاهد تخریب پذیری محیط و درخت‌ها هستیم. بازیکنان از این ویژگی می‌توانند برای نابود کردن ساده‌تر دشمنان یا پرت کردن حواس آن‌ها استفاده کنند. در حالت کلی، تریلر منتشر شده از نظر ظاهری آن‌چنان بد به‌نظر نمی‌رسد و از نظر بصری، Crysis Remastered احتمالا بتواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار دهد. از دیگر ویژگی‌های بصری و فنی بازی هم می‌توان‌به نورپردازی آن و همچنین استفاده از تکنینک رندرینگ Voxel برای روشنایی محیط اشاره کرد.

در ادامه مشخص شده که کاربران نینتندو سوییچ به‌واسطه ژیروسکوپ‌های نینتندو سوییچ می‌توانند هدف‌گیری و دشمنان را نابود کنند. دراین‌میان اشاره کنم که پورت نسخه نینتندو سوییچ توسط استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) انجام شده است که درگذشته پورت بازی‌های Vampyr و The Witcher 3: Wild Hunt را برای نینتندو سوییچ انجام داده بود. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده