// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید Weird West برخی از ویژگی‌های جالب بازی را نشان می‌دهد

استودیو Wolfeye تریلر جدیدی از بازی Weird West منتشر کرده است که در آن عواقب تصمیماتی که در بازی می‌گیرید نمایش داده می‌شود.

بازی Weird West یکی از آثاری است که پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی خوب و راضی‌کننده را دارد. این بازی که توسط استودیو Wolfeye در حال ساخت است، در حقیقت توسط افرادی که پیش‌تر در استودیو آرکین کار می‌کرده‌اند، طراحی شده است. از جمله این افراد می‌توان به رافائل کولانتونیو، رئیس سابق Arkane Studios و همچنین از سازندگان مجموعه Dishonored، اشاره کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلری از این اثر استراتژی منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های جالب بازی را به‌تصویر می‌کشد. هرچند بازی Weird West در دسته بازی‌های نقش‌ آفرینی قرار می‌گیرد، اما سازندگان آن طراحی بازی را طوری انجام داده‌اند که پا فراتر از این بگذارد. یکی از ویژگی‌هایی که سازندگان بازی با انجام دادن آن قصد دارند هیجان بیشتری به بازی دهند، تصمیماتی است که شما در بازی می‌گیرید؛ به‌طوری که این تصمیم‌ها دائمی هستند و نمی‌توانید پس از اتخاذ، آن‌ها را تغییر دهید. می‌توانید تریلر را از طریق یوتیوب تماشا کنید.

اگر بخواهیم به‌زبان ساده‌تر بگوییم، باید گفت که یک دوست مُرده، دیگر مُرده است و هیچ‌وقت زنده نمی‌شود؛ مگر بخواهید آن را به‌صورت زامبی برگردانید! یک راهنما نیز در بازی وجود دارد که بخش‌های ثابت داست بازی را با تصمیمات شما ادغام می‌کند و شما را راهنمایی می‌کند. در این بازی مثلا اگر با دو تاجر مواجه شوید و یکی از آن‌ها را بکشید و دیگری فرار کند، دیگر روی آسایش نخواهید دید؛ چراکه آن شخص به‌دنبال انتقام از شما خواهد بود و از هر فرصتی برای یورش به شما استفاده خواهد کرد.

بازی Weird West قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده