// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۵

معرفی بازی موبایل Tom Clancy's Elite Squad؛ نابودی دشمنان با سم فیشر و دوستان

Tom Clancy's Elite Squad جدیدترین ساخته یوبیسافت برای کاربران موبایل است که در جریان آن می‌توانید یک تیم حرفه‌ای از شخصیت‌های تام کلنسی را بسازید.

در زمانی‌که کاربران منتظر جدیدترین نسخه از مجموعه Splinter Cell بودند، یوبیسافت (Ubisoft) سم فیشر را به شکل متفاوتی به نمایش گذاشت. این شرکت فرانسوی سال گذشته بازی اندروید و آیفون Tom Clancy's Elite Squad را معرفی کرد و در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ معرفی بازی آیفون و اندروید Tom Clancy's Elite Squad خواهیم رفت. از نظر داستان‌سرایی، بخش داستانی Tom Clancy's Elite Squad شامل دو بخش مختلف می‌شود. در بخش اول داستانی شما در نقش قهرمان‌های مجموعه تام کلنسی قرار می‌گیرید و باید جلوی یک تهدید جهانی را بگیرید. به‌عبارتی، کاربر فرمانده یک تیم پنج‌نفره است که با اسم الایت اسکوئاد شناخته می‌شود. 

تعداد کم هم‌تیمی‌ها در مراحل ابتدایی Tom Clancy

استفاده از مهارت‌ها و چینش تیم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی اندروید و آیفون Tom Clancy's Elite Squad به حساب می‌آید

ازاین‌رو باید تیم پنج‌نفره خود را از شخصیت‌های جهان تام کلنسی نظیر سم‌فیشر، کاراکترهای Rainbow Six و سایر بازی‌های تام کلنسی تشکیل دهید. البته در ابتدا قابلیت انتخاب یک تیم پنج‌نفره در اختیار شما قرار داده نمی‌شود، زیرا بازی را تنها با سه شخصیت آغاز خواهید کرد. در ادامه باید داستان بازی را پیش ببرید و شخصیت‌های بیشتری را آزاد کنید تا بتوانید تیم پنج‌نفره خود را تشکیل دهید. از نظر گیم‌پلی، کاربر در ابتدا فکر می‌کند که با یک بازی دفاع از قلعه طرف است. این در حالی است که بازی موبایل Tom Clancy's Elite Squad به هیچ‌وجه یک بازی دفاع از قلعه نیست. می‌توان‌ آن را یک بازی موبایل پنج‌به‌پنج با نبردهای همزمانی دانست؛ بدین صورت که تیم شما، به‌صورت همزمان با تیم مقابل وارد نبرد می‌شود. هر یک از کاراکترها، در موج‌های مختلف مبارزه از مهارت‌های خود استفاده می‌کند تا دشمن از بین برود. همچنین دو مهارت هم برای تیم درنظر گرفته شده که می‌توانید در طول بازی از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از مهارت‌ها در Tom Clancy

استفاده از مهارت‌ها و چینش تیم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی اندروید و آیفون Tom Clancy's Elite Squad به حساب می‌آید. شاید در مراحل ابتدایی، به اهمیت این موضوع پی نبرید، اما رفته رفته متوجه می‌شوید که باید در تیم خود از کاراکترهای پشتیبان، تانک و تهاجمی به‌درستی استفاده کنید. وجود کاراکتر پشتیبان باعث می‌شود تا در مبارزات نوار سلامت اعضای تیم بازیابی شود و کاراکتر تانک و تهاجمی هم به‌ترتیب جلوی آسیب‌رسانی دشمنان را گرفته و باعث می‌شوند تا آسیب بیشتری را وارد کنید. همچنین استفاده مناسب شما از دو مهارتی که دارید، می‌تواند در نقش برگ برنده ظاهر شود. البته بدانید که بعضی از این مهارت‌ها، به یک محیط مشخص آسیب وارد می‌کند و اگر به‌درستی محیط را انتخاب نکنید، امکان دارد به اعضای تیم خود آسیب وارد کنید. 

نبردهای هیجان‌انگیز بازی Tom Clancy

با پشت سر گذاشتن مراحل و کسب پاداش‌های هر مرحله، می‌توانید کاراکترهای تیم خود را ارتقا دهید تا قدرت بیشتری را کسب کنند. همچنین به‌واسطه‌ی منابعی که به‌دست می‌آورید، قادر به استفاده از تجهیزات بهتر برای آن‌ها هستید که در طول نبرد مفیدتر ظاهر شوند. دراین‌میان اشاره کنم که شخصیت‌های بازی ارزش متفاوتی دارند و با کسب کارت‌های آن‌ها، می‌توانید ارزش شخصیت مورد نظر را بالاتر ببرید. درکنار تمامی موارد ذکر شده، بد نیست به پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی هم اشاره‌ای داشته باشیم که با پرداخت پول واقعی، می‌توانید صندوق‌های متفاوتی را آزاد کنید. این صندوق‌ها شامل منابع مختلف و کارت کاراکترهای جدیدی از جهان تام کلنسی است. از نظر بصری هم بازی آیفون و اندروید Tom Clancy's Elite Squad در سطح خوبی قرار دارد. 

بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی موبایل اکشن داستان محور با نبردهای تیمی و همزمانی هستید که بتواند شما را در نقش کاراکترهای مثبت و منفی سری تام کلنسی قرار دهد، بازی موبایل Tom Clancy's Elite Squad می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در ادامه می‌توانید با مراجعه به بهترین بازی های اندروید، بازی‌های مورد علاقه خود را به‌راحتی پیدا کرده و در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید. همچنین در زیر هم تریلر بازی Tom Clancy's Elite Squad قرار داده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Tom Clancy's Elite Squad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده