نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

کینن تامسون و کریس پارنل به جمع بازیگران ریبوت فیلم Home Alone اضافه شدند

بازیگران بیشتری به ریبوت فیلم Home Alone اضافه شده‌اند که در بین آن‌ها، نام کینن تامسون و کریس پارنل نیز دیده می‌شود.

سرویس استریم دیزنی پلاس در حال همکاری با استودیوی قرن بیستم برای ساخت ریبوت فیلم Home Alone (تنها در خانه) است و آذر گذشته بود که حضور آرچی ییتس، الی کمپر و راب دلینی، در این فیلم تایید و اعلام شده بوددن میزر، نویسنده فیلمنامه فیلم Borat (بورات)، وظیفه کارگردانی و استریتر سایدل و مایک دی که پیش از این به‌عنوان نویسنده در برنامه Saturday Night Live حضور داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به قسمت جدید فیلم تنها در خانه اضافه شده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کینن تامسون، ستاره برنامه Saturday Night Live و کریس پارنل، صداپیشه شخصیت جری اسمیت در سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، دو بازیگر جدیدی هستند که به این فیلم کمدی اضافه‌ شده‌اند.

فیلم Home Alone

علاوه‌بر تامسون و پارنل، ۵ بازیگر دیگر به ریبوت فیلم Home Alone نیز اضافه شده‌اند که این ۵ بازیگر شامل الی ماکی با سابقه صداپیشگی انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی 4)، اشلینگ بی با سابقه بازی در سریال Living With Yourself (زندگی با خود)، پیت هلمز با سابقه بازی در سریال Crashing، تیموتی سیمونز با سابقه بازی در سریال Veep (ویپ) و مایکل دی با سابقه بازی در فیلم Little (کوچک)، می‌شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Home Alone از اوایل سال جاری میلادی آغاز شده بود، اما در اسفند گذشته تولید این فیلم مانند دیگر پروژه‌ها به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده است. 

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Home Alone در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است یک داستان متفاوت نسبت به منبع اصلی را برای نسل جدید ارائه دهد. همچنین می‌دانیم که ییتس قرار نیست نقش کوین مک‌کالیستر را در قسمت جدید فیلم Home Alone بازی کند و او درواقع نقش یک شخصیت جدید را بر عهده دارد که بی‌شباهت به شخصیت اصلی این مجموعه نیست. قسمت اصلی فیلم Home Alone بیش از ۴۷۶.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و در ادامه فیلم Home Alone 2: Lost in New York که دنباله قسمت اول بود، در سال ۱۹۹۲ منتشر شد که نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده