// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر جدید بازی Assassin's Creed Valhalla سرنوشت کاراکتر ایور را نشان می‌دهد

شرکت یوبیسافت به‌تازگی تریلر داستانی حدیدی را از بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر کرده که سرنوشت کاراکتر ایور را نشان می‌دهد.

در بازی Assassin's Creed Valhalla، بازیکنان می‌توانند در نقش کاراکتر ایور قرار بگیرند. حال ایور می‌تواند مونث یا مذکر باشد و درواقع شما باید تصمیم بگیرید که چه جنسیتی را برای اون انتخاب کنید. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد ایور دارای کاراکتری مرموز با داستانی متفاوت است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر اسسینز کرید والهالا، تریلر جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد گوشه‌ای از داستان کاراکتر ایور و سرنوشت او هستیم. در توضیحات کاراکتر ایور آمده است که «رانده شدن او از نروژ به‌خاطر جنگ‌های مختلف و کمبود منابع، سبب شده تا ایور، وایکینگ سرزمین نورس، گروه خود را برای پیدا کردن محلی برای زندگی، جمع می‌کند و به دل دریا می‌زند. مقاومت بیش از اندازه انگلیسی‌ها باعث شده تا ایور جدا از متقاعد کردن انگلیسی‌ها برای قبول کردن آن‌‌ها در سرزمین‌شان، جنگ داخلی قبیله خود را هم کنترل کند. در جنگ برای نگه داشتن افتخار و کسب پیروزی، امکان دارد ایور تمام دارایی‌های خود را از دست دهد». 

در ادامه کاربران زومجی می‌توانند تریلر منتشر شده از بخش داستانی ایور را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۷ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده