نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

کارگردان فیلم Just Cause مشخص شد

فیلم Just Cause هر روز یک گام به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود و پس از استخدام نویسنده، حالا سازندگان فیلم یک کارگردان برای این فیلم نیز استخدام کرده‌اند.

همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، شرکت کنستانتین فیلم (Constantin Film) حق ساخت و انتشار فیلمی براساس مجموعه بازی Just Cause (جاست کاز) را به‌دست آورده و در حال ساخت اقتباسی لایو اکشن براساس این مجموعه بازی محبوب است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم اکنون دارای یک کارگردان نیز شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مایکل داوس که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Stuber (استوبر) با بازی دیو باتیستا و کمیل نانجیانی و فیلم Coffee & Kareem را برای نتفلیکس بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم Just Cause را بر عهده گرفته است. 

مایکل داوس در پشت صحنه فیلم Coffee & Kareem

دریک کولستاد، نویسنده و یکی از خالقان و نویسنده اصلی مجموعه فیلم John Wick (جان ویک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Just Cause را بر عهده دارد. ددلاین در ادامه جزئیاتی از فیلم Just Cause را به اشتراک گذاشته که مانند سری بازی آن، تمرکز این فیلم نیز قرار است روی ریکو رودریگز، شخصیت اصلی بازی باشد، اما در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش وی را بازی کند. همچنین طبق این گزارش، فیلم جاست کاز داستان ریکو را دنبال می‌کند که ماموریتی برای متوقف کردن یک گروه مزدور به‌نام The Black Hand را دریافت کرده است. علاوه‌بر این، فیلم Just Cause قرار است دارای یک شخصیت اصلی زن نیز باشد.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که بازار ساخت فیلم‌ براساس بازی‌های ویدیویی دوباره داغ شده است. سال گذشته شرکت برادران وارنر فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) را منتشر کرد و اوایل سال جاری میلادی نیز فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) روی پرده‌های سینما رفت که این دو فیلم لایو اکشن عملکرد موفق تجاری را داشتند و حتی ساخت دنباله فیلم سونیک نیز رسما تایید شده است. همچنین فیلم Uncharted (آنچارتد) دیگر فیلم اقتباس شده از دنیای بازی‌هایی ویدیویی است که انتظار می‌رود سال آینده اکران شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده