نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

شرکت دی سی کامیکس مجموعه Rorschach را معرفی کرد

اخیرا شرکت دی سی کامیکس با انتشار تصاویر پیشنمایشی، مجموعه اسپین آفی جدیدی از دنیای Watchmen را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که حول محور شخصیت Rorschach می‌چرخد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس در روز چهارشنبه مجموعه Rorschach را معرفی کرد؛ یک سری جدید ۱۲ قسمتی که داستان آن به قلم تام کینگ نوشته و همچنین تصاویر بسیار جذاب آن هم توسط خورخه فورنز کشیده خواهد شد. این مجموعه که در ماه اکتبر (مهر یا آبان) انتشار خود را آغاز می‌کند، روی یکی از مورد بحث‌ترین شخصیت‌های رمان گرافیکی محبوب آلن مور و دیو گیبنز به‌نام Watchmen تمرکز دارد. براساس خلاصه رسمی‌ای که منتشر شده، داستان این مجموعه در ۳۵ سال بعد از رویدادهایی که در مجموعه Watchmen رخ داده بود، جریان دارد؛ جایی که دکتر منهتن، رورشاک را به همان شکل قبلی خود بازگرداند، آن هم بعد از اینکه رورشاک نوشته‌های خود را برای مطبوعات فرستاده بود. تام کینگ در یک بیانیه مطبوعاتی اینطور توضیح داد:

درست همانند سریال Watchmen از شبکه HBO و دقیقا مثل همان سری کتاب کمیک اصلی، این مجموعه هم یک کار بسیار سیاسی خواهد بود. در این مجموعه خشم زیادی وجود دارد. همگی ما حالا همیشه عصبانی هستیم. ما باید در رابطه با این خشم و عصبانیت کاری انجام دهیم. این سری کتاب کمیک Rorschach نام دارد، نه به‌خاطر خود شخصیت رورشاک؛ بلکه به‌خاطر اینکه، چیزی که شما درون این شخصیت‌ها می‌بینید، قرار است بیشتر شما را نسبت به خودتان مطلع کند، تا نسبت به آن‌ها.

تصویر رورشاک در یک اثر انگشت

این بیانیه اینطور نشان می‌دهد که رورشاک قرار است زمانی دوباره ظاهر شود و فعالیت خود را از سر بگیرد که یک قاتل وظیفه دارد تا اولین رقیب انتخاباتی رئیس جمهور رابرت ردفورد را به قتل برساند. کاراگاهی که این پرونده را بررسی می‌کند، قرار است «مرور زمان را مورد بررسی قرار دهد؛ هویت‌ها و انگیزه افرادی را که می‌توانستند قاتل باشند کشف کند. همین موضوع هم باعث می‌شود که او به اعماق یک توطئه تاریک که حول محور تهاجم بیگانگان است، کشیده شود؛ در این حین او ممکن است به سراغ بی‌آبرویی نیکوکاران، اعتقادات عرفانی و بله، کتاب‌های کمیک هم برود». قسمت اول سری کتاب کمیک Rorschach قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر و در پیوستگی DC's Black Label منتشر شود. همچنین گفته شده که این کتاب کمیک برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است. علاوه‌بر این، شرکت دی سی یک سری تصاویر هم به‌عنوان پیشنمایشی از قسمت اول منتشر کرده است:


منبع comicbook cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده