// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

تریلر جدید NieR Re[in]carnation با محوریت تاریخ بتای خصوصی بازی

اسکوئر انیکس اعلام کرده که بتای خصوصی بازی موبایل NieR Re[in]carnation در تاریخ هشت مرداد ماه آغاز می‌شود و ثبت نام برای دریافت بتای خصوصی آغاز شده است.

در گذشته اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی موبایل NieR Re[in]carnation را به مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه NieR برای اندروید و iOS معرفی کرد و تاریخ انتشار آن هم اعلام نشد. تابه‌امروز آن‌چنان اخبار خاصی حول NieR Re[in]carnation منتشر نشده، اما به‌تازگی اسکوئر انیکس تاریخ بتای خصوصی بازی را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بتای خصوصی بازی اندروید و آیفون NieR Re[in]carnation تنها برای کاربران ژاپنی درنظر گرفته شده است و زبان و نوشته‌های بازی به‌صورت کامل ژاپنی خواهد بود. بتای خصوصی بازی آیفون و اندروید NieR Re[in]carnation از تاریخ هشت مرداد ماه (۲۹ ژوئیه) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه (پنج اوت) هم ادامه خواهد داشت. 

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی NieR Re[in]carnation برای ثبت نام در این بتای خصوصی اقدام کنند. گفتنی است که بتای بازی تنها در اختیار ۲۰ هزار بازیکن قرار می‌گیرد. به‌عبارتی ۱۰ هزار نفر از کاربران اندروید و ۱۰ هزار نفر از کاربران iOS در بتای خصوصی بازی موبایل NieR Re[in]carnation شرکت داده می‌شوند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی NieR Re[in]carnation را هم در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در تریلر منتشر شده به‌خوبی مبارزات و محیط‌های بازی نمایش داده می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده