// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر جدید Dirt 5 مکان‌ها و برخی از ویژگی‌های این بازی را نشان می‌دهد

کدمسترز تریلری جدید از بازی Dirt 5 منتشر کرده است که در آن پیست‌ها، رویدادها و برخی دیگر از ویژگی‌های بازی به‌تصویر کشیده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Codemasters تریلری جدید از بازی Dirt 5 منتشر کرده است که برخی از ویژگی‌های این بازی مسابقه‌ای را نشان می‌دهد. این تریلر هفته گذشته لو رفته بود اما حالا به‌صورت رسمی در دسترس قرار گرفته است. یکی از مواردی که در این ویدیو تایید می‌شود، امکان آپدیت بازی از نسخه پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 به‌صورت رایگان است.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در بالا هم مشاهده می‌کنید، کشورهایی مانند برزیل، آمریکا و مراکش شامل مکان‌های قابل بازی در Dirt 5 هستند و همچنین رویدادهای اتومبیل رانی مختلفی نیز مانند Gymkhana ،Formula Off-Road Racing و Rock Bouncer در این بازی وجود خواهند داشت. موارد دیگری هم مانند شخصی‌سازی خودروها و قابلیت استفاده از حالت عکاسی، در بازی وجود دارند.

تاریخ انتشار بازی Dirt 5 برابر است با ۹ ماه اکتبر (۱۸ مهر ماه) که قرار است برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود و همچنین در تاریخ دیگری در سال جاری میلادی هم برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.گفته شده است که این بازی از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در دو کنسول نسل بعدی پشتیبانی خواهد کرد.

پیش‌تر در زومجی لیست کامل کلاس ماشین‌های DIRT 5 را مشاهده کردید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده