// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

تم رایگان و پویا بازی Ghost of Tsushima برای پلی استیشن 4

بازی Ghost of Tsushima روز جمعه ۲۷ تیر ماه عرضه می‌شود و به‌تازگی تم داینامیک و رایگان جدیدی از آن در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفته است.

در گذشته یک تم رایگان و پویا از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد که جین، قهرمان داستان، را در دور دست نشان می‌داد. این در حالی است که سونی به‌تازگی و به مناسبت عرضه بازی در ۲۷ تیر ماه، تم دیگری را برای کاربران درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تم رایگان بازی Ghost of Tsushima که به‌تازگی منتشر شده و تقریبا همان تمی است که در اواخر ۲۰۱۹ برای مدتی به رایگان ارائه شده بود. بااین‌حال در این تم جین را می‌بینیم که در دور دست ایستاده است و نکته جالب توجه تم عرضه شده، موسیقی آن است که حس‌وحال آرامش‌بخشی را القا می‌کند. در ادامه کاربران پلی ‌استیشن 4 باتوجه‌به ریجن حساب کاربری خود، می‌توانند از کدهای زیر جهت دریافت تم پویا و رایگان Ghost of Tsushima استفاده کنند.

  • آمریکا: 5NEC-F9N4-75M8
  • اروپا، استرالیا، نیوزلند، روسیه، خاورمیانه، آفریقا و هند: 8T2T-CRNJ-FM72
  • ژاپن: N4TK-59NH-2LH3
  • کره: EM56-NTNC-EHX8
  • آسیا: DHLN-HANF-F6LH

در زیر هم می‌توانید ویدیو تم منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر هنوز اطلاعات دقیقی از این بازی ندارید، می‌توانید با مطالعه پیش‌نمایش کامل Ghost of Tsushima، اطلاعات دقیقی را از این بازی کسب کنید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده