// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

سونی تا انتهای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 5 تولید خواهد کرد

به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد سونی قصد دارد تا انتهای سال جاری میلادی ۱۰ میلیون دستگاه از پلی استیشن 5 را تولید کند. 

بااینکه تاریخ انتشار دقیقی از عرضه پلی‌ استیشن 5 در دسترس نیست، اما سونی در گذشته اعلام کرده بود که پنج الی ۶ میلیون دستگاه را تا انتهای سال مالی جاری میلادی روانه بازار خواهد کرد. پس از انتشار این خبر، کاربران احتمال دادند که به‌خاطر شرایط قرنطینه و همه‌گیری ویروس کرونا، سونی این تصمیم را گرفته است. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، سایت بلومبرگ به‌تازگی اعلام کرده که گزارش‌های اخیر سونی نشان می‌دهد آن‌ها تا پایان سال جاری میلادی، ۱۰ میلیون دستگاه از PS5 را تولید می‌کند. به‌عبارتی، پنج میلیون دستگاه تا پایان ماه سپتامبر (اوایل مهر ماه) و پنج میلیون دستگاه دیگر هم تا پایان سال جاری (در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر) تولید می‌شود. به‌دنبال این خبر، تولید دسته پلی‌استیشن 5 هم افزایش پیدا خواهد کرد تا با این آمار و ارقام هم‌خوانی داشته باشد. 

در گذشته اعلام شده بود که ۱۰ میلیون کنترلر دوال ‌سنس تولید می‌شود. ازاین‌رو با انتشار این گزارش‌ها باید شاهد افزایش تولید دوال‌سنس هم باشیم. بااین‌حال سونی اعلام کرده که شاید شرایط ارائه کنسول‌ها به بازار در تعطیلات سال جاری میلادی، با کمبود و کسری‌هایی مواجه شود. بااین‌تفاسیر نباید انتظار داشته باشیم که با افزایش تولید پلی‌استیشن 5، در زمان عرضه سونی بتواند تمامی آن‌ها را روانه بازار کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده