نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Party Hard Go؛ به مهمانی‌ها پایان دهید

Party Hard Go یک بازی مخفی کاری با گرافیک پیکسلی است که شما را وارد داستانی عجیب و خلاقانه می‌کند. در ادامه با معرفی بازی موبایل Party Hard Go همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Party Hard Go داستان مردی را روایت می‌کند که بسیار به آسایش خود اهمیت می‌دهد و دیگر تحمل مهمانی‌ها و سروصدای همسایه‌های خود را ندارد. چه راهی بهتر از تماس با پلیس؛ اما کاراکتر اصلی بازی، علاقه‌ای به این راه‌حل ندارد و تصمیم می‌گیرد که خودش به حساب همسایه‌ها برسد.

نمایی از مهمانی در بازی موبایل Party Hard Go

بازی کاملا دست شما را در مراحل باز می‌گذارد و می‌توانید هر بار از استراتژی‌های مختلفی برای از بین بردن مزاحمان استفاده کنید

شما در بازی اندروید و آیفون Party Hard Go باید در نقش یک مهمان، در مهمانی‌ها‌ی همسایه‌های خود شرکت کنید و باعث توقف مهمانی شوید. اما تا زمانی‌که تک تک افراد شرکت کننده در مهمانی‌ها را حذف نکنید، مهمانی متوقف نمی‌شود. همچنین نباید حتی یک نفر هم شما را در حین ارتکاب کار‌هایی که در جهت متوقف کردن میهمانی می‌کنید، ببیند. اگر هم شاهدی وجود داشت باید قبل از اینکه با پلیس تماس بگیرد آن را متوقف کنید. اگر اجساد پیدا شوند و شما در آن‌جا حضور نداشته باشید، مشکلی پیش نخواهد آمد. هرچند اگر اجساد را پنهان کنید، پلیس‌های کمتری مزاحم کار شما می‌شوند و در نتیجه شرایط برای شما بهتر خواهد بود. دیدن یک قاتل خونسرد که ماسک برچهره و یک چاقو به همراه دارد، شاید شما را یاد داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناکی مانند هالووین بیندازد که اگر در گذشته آن‌ها را مشاهده کرده و از آن‌ها لذت برده‌اید؛ شاید بتوانید به خوبی با بازی موبایل Party Hard Go ارتباط برقرار کنید و از آن لذت ببرید.

 

می‌توانید از وسایل اطراف خود در جهت پیش‌برد اهداف خود استفاده کنید و تله‌های مختلفی را برای مزاحمان آماده کنید

 

در محیط‌های بازی موبایل Party Hard Go آیتم‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در جهت اختلال در مهمانی، استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید با آتش زدن یک اتاق یا مسوم کردن نوشیدنی‌ها، تعدادی از مهمانان را راهی بیمارستان کنید. بازی کاملا شما را در محیط رها می‌کند تا خود، راهی برای متوقف کردن مهمانی پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگی‌‌های جذاب بازی موبایل Party Hard Go اتفاقاتی است که توسط مهمانان در مراحل رخ می‌دهد. به‌عنوان مثال گاهی مهمانان با یک دیگر شروع به دعوا می‌کنند که این اتفاقات می‌تواند بری شما بسیار کمک کننده باشد. همچنین هر بار که شکست بخورید یا مرحله را دوباره شروع کنید، ممکن است که چیدمان و شرایط در بعضی از نقاط نقشه، تغییر کند.

نمایی از مهمانی در بازی موبایل Party Hard Go

 

بازی موبایل Party Hard Go پنج کاراکتر قابل بازی دارد که هرکدام، ویژگی‌های خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال با استفاده از کاراکتر نینجا می‌توانید به‌راحتی با انداختن بمب‌های دودزا جلوی دید مهمانان را بگیرید و با سلاح خود، آن‌هارا نابود کنید. صبر مهم‌ترین قابلیتی است که بازیکنان باید برای عبور از مراحل بازی موبایل Party Hard Go داشته باشند. زیرا ممکن است که درست در لحظه‌ی آخر، یک حرکت عجولانه باعث شود که دوباره مرحله را از اول شروع کنید. اگر به سبک بازی‌های مخفی کارانه علاقه دارید، شاید بازی موبایل Party Hard Go بتواند به یکی از جالب‌ترین تجربه‌های شما در این سبک تبدل شود. همچنین لازم به ذکر است که بازی موبایل Party Hard Go به‌دلیل محتوای خشونت آمیز، تنها برای رده‌ی سنی بزرگ‌سال توصیه می‌شود. بازی هم‌اکنون با قیمت ۶.۹۹ دلار در پلی‌استور و اپ استور به فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را نسبت به بازی موبایل Party Hard Go با ما درمیان بگذارید.

 

دانلود بازی Party Hard Go


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده