نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

جانکارلو اسپوزیتو به حضور در دنیای سینمایی مارول علاقه‌مند است

جانکارلو اسپوزیتو در مصاحبه اخیر خود از علاقه‌اش به حضور در دنیای سینمایی مارول خبر داده، اما تمامی شایعات کنونی مبنی بر حضور در یکی از فیلم‌های آینده این مجموعه را رد کرده است.

جانکارلو اسپوزیتو که بیشتر برای بازی در نقش گاس فرینگ در سریال Breaking Bad (برکینگ بد) یا برای نقش ماف گیدیون در سریال The Mandalorian (مندلورین) شناخته می‌شود، اکنون به واسطه حضور به‌عنوان بازیگر و صداپیشه شخصیت اصلی منفی بازی Far Cry 6، دوباره سر زبان‌ها افتاده است. همچنین شایعات زیادی مبنی‌بر حضور وی در دنیای سینمایی مارول نیز شنیده می‌شود که صد البته منابع فعلی چندان معتبر نیستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر ۶۲ ساله به این اخبار و شایعات واکنش نشان داده است. در مصاحبه با Entertainment Tonight، اسپوزیتو در ابتدا گفت که به دنیای سینمایی مارول علاقه دارد و دوست دارد تا با آن‌ها همکاری کند.

اسپوزیتو در ادامه به شایعات منتشر شده مبنی بر حضور وی در دنیای سینمایی مارول و احتمال بازی در نقش مگنیتو یا دکتر دووم، واکنش نشان داد و گفت: «من این شایعات را نساخته‌ام، اما من چندین سال پیش با لوئیس دی‌اسپوزیتو همکاری کرده بودم که یکی از مدیران مارول است. کاری که آن‌ها انجام می‌دهند فوق‌العاده است. من می‌خواهم یک همکاری ادامه‌دار با آن‌ها داشته باشم و فکر می‌کنم که مارول احتمالا گام بعدی من در بازیگری خواهد بود. من هنوز فهرست آرزوها و اهداف خودم را دارم و هنوز به‌دنبال رسیدن به آن‌ها هستم.»

اسپوزیتو اکنون موشن کپچر شخصیت منفی بازی Far Cry 6 را بر عهده دارد که این بازی قرار است در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ (۳۰ بهمن ۱۳۹۹) برای پلتفرم‌های پی‌ سی، پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، گوگل استیدیا، ایکس ‌باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر شود. اسپوزیتو در این مصاحبه شایعات فعلی را رد کرده است، اما در آینده ممکن است شاهد حضور وی در یکی از نقش‌های مثبت یا منفی دنیای سینمایی مارول باشید.

در صورتی که جانکارلو اسپوزیتو به دنیای سینمایی مارول پیوست، شما دوست دارید که او چه نقشی را بازی کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده