// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل A Normal Lost Phone؛ شخصی به نام سم

در بازی موبایل A Normal Lost Phone شما با یافتن موبایل شخصی دیگر باید ازطریق محتواهایی که در آن می‌بینید به‌گونه‌ای باید صاحب آن را پیدا کنید. همچنین با وجود عکس و پیام‌های مختلف به ماهیت روحی و احساسی آن شخص هم پی می‌برید. با معرفی این بازی همراه ما در زومجی باشید.

بازی‌هایی با محوریت قرار دادن بازیکن در یک صفحه‌نمایش موبایل یا کامپیوتر چند سالی است با المان‌ها و داستان‌های مختلف معرفی و منتشر می‌شوند. شاید بتوان این دسته‌ بازی‌ها را شبیه‌ساز موبایل نیز عنوان کرد که با قابلیت‌های مختلف آن باید روایت آن را دنبال کنید. به‌عنوان مثال بازی‌هایی چون SIM - Sara Is Missing و سری SIMULACRA جزء آثاری هستند که در نزد گیمرها نیز بسیار موفق ظاهر شدند. در این معرفی می‌خواهیم به سراغ یک بازی دیگر با این محوریت به‌نام A Normal Lost Phone می‌رویم که باید به‌گونه‌ای شخصی به‌نام سم را پیدا کنیم.

گیم پلی بازی A Normal Lost Phone
گالری بازی A Normal Lost Phone
عکسی در بازی A Normal Lost Phone
شما پس از خواندن ایمیل‌ها، پیامک‌ها و عکس‌هایی که در گالری موبایل مشاهده و می‌خوانید، کاملا به روحیات شخصی سم پی‌ می‌برید

در بازی اندروید و آیفون A Normal Lost Phone شما موبایل شخصی به‌نام سم را پیدا می‌کنید و می‌خواهید ازطریق محتواهای درون موبایل به‌گونه‌ای موبایل را به‌دست او برسانید. بازی بدون هیچ مقدمه‌ای صفحه‌نمایش موبایل را درحالی‌که موسیقی‌ای به‌نام The Cocoon در حال پخش دارد، شروع می‌شود. در موبایل بیشتر نرم افزارهای معمول از مدیریت ایمیل و پیامک گرفته تا پخش آهنگ و برنامه‌ای به‌نام Lovbirds در بازی وجود دارد. در اوایل شما فقط قادر به خواندن پیامک‌های دریافتی هستید و برای اینکه بتوانید ایمیل‌ها و به‌طورکلی محتوای اینترنتی که بسیار مهم نیز هستند را بخوانید، باید رمز فعال‌سازی اینترنت را پیدا کنید که با کمی جست‌وجو و همینطور دقت می‌توانید آن را مشاهده کنید.

شما پس از خواندن ایمیل‌ها، پیامک‌ها و عکس‌هایی که در گالری موبایل مشاهده و می‌خوانید، کاملا به روحیات شخصی سم پی‌ می‌برید. بازی کمی حس و حال کاراگاهی و معمایی دارد و باید خواندن دقیق متن‌ها و همینطور پیدا کردن رمز‌هایی آن را طی کنید. شاید بازی مقابل آثاری که در مقدمه اشاره شد بزرگ نباشد ولی می‌تواند برای مدت زمان کوتاه خود شما را به‌راحتی سرگرم کند.

گیم‌پلی بازی عینا شبیه‌ساز یک موبایل هوشمند است و می‌توانید به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنید. اصلی‌ترین کار شما جابه‌جا شدن بین نرم افزارهای مختلف است و باید با به‌دست آوردن رمز یا نکته‌ای در جایی دیگر استفاده کنید. به‌عنوان مثال برای فعال‌سازی اینترنت موبایل باید به طریقی کد منطقه را از یکی از نرم‌افزار‌ها پیدا کنید. در بخش ایمیل و در بعضی از پیام‌ها فایل‌هایی مانند عکس یا موسیقی وجود دارد که با کلیک روی آن‌ها در بخش‌هایی خود ذخیره می‌شوند. شما می‌توانید با ورود به بخش موسیقی یکی از آن‌ها را پخش و در طول بازی به گوش دهید که برخی از آن‌ها نیز بسیار جذاب هستند.

برای وارد کردن رمزی که پیدا کردید پس کلیک روی آیکون مدنظر یک کیبورد باز می‌شود و از آن طریق می‌توانید رمز خود را وارد کنید. همچنین یک نکته جالب دیگر بازی این است که هر زمان که علاقه داشتید بازی را می‌توانید از ابتدا آغاز کنید می‌توانید به بخش تنظیمات درون بازی رفته و گزینه Erase all data را بزنید. به‌طورکلی گیم‌پلی بازی جالب است و شما را در موبایل واقعی خود وارد یک دنیای دیگر می‌کند که در نوبه‌ی خود می‌تواند بسیار جذاب باشد.

شما می‌توانید با ورود به بخش موسیقی یکی از آن‌ها را پخش و در طول بازی به گوش دهید که برخی از آن‌ها نیز بسیار جذاب هستند
هواشناسی A Normal Lost Phone
منوی بازی A Normal Lost Phone
تنظیمات بازی A Normal Lost Phone

محیط بازی کاملا شبیه یک محیط موبایل هوشمند است و تیم سازنده نیز به خوبی توانسته‌ آن را طراحی کنند. نوع گرافیک بصری بازی به‌صورت کارتونی طراحی شده که از ویژگی‌های خوب بازی می‌توان عنوان کرد. موسیقی‌های بازی A Normal Lost Phone همگی در قسمت پخش آهنگ خود موبایل قرار دارند و می‌توانید از بین موسیقی‎‌های فهرست پخش آن هر یک را انتخاب و در طول بازی گوش دهید که نکته‌ی جالب بازی تعداد مناسب آن‌ها در مقابل کوتاه بودن بازی است. استودیوی Accidental Queens با طراحی یک ماجراجویی در دل یک موبایل هوشمند طرفدران این نوع بازی‌ها را می‌تواند به‌راحتی سرگرم خود کند. اگر شما از علاقه‌مندان بازی‌های ماجراجویی متفاوت هستید قطعا A Normal Lost Phone یک تجربه جالب می‌تواند برای شما باشد.

بازی A Normal Lost Phone که در علاوه برای پی‌سی برای اندروید و آیفون منتشر شده است می‌توانید مانند همیشه ازطریق لینک‌های پایین نسخه‌های موبایل را دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی A Normal Lost Phone
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده