// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی رایگان بازی The Walking Dead: Saints And Sinners منتشر شد

بسته الحاقی جدید بازی The Walking Dead: Saints And Sinners که Meatgrinder نام دارد، هم‌اکنون برای تمامی نسخه‌های بازی در دسترس قرار دارد.

ابتدای سال جاری میلادی بود که با انتشار نسخه‌ای واقعیت مجازی از مجموعه The Walking Dead، خون تازه‌ای در رگ‌های این مجموعه زامبی کشی تزریق شد. بازی The Walking Dead: Saints And Sinners چند ماه پیش منتشر شد و توانست طرفداران خود را خصوصا در میان کسانی که علاقه‌مند به بازی‌های واقعیت مجازی هستند پیدا کند. حالا این افراد باید خوشحال باشند که ظاهرا پشتیبانی از این بازی تازه شروع شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعات وب‌سایت IGN، بسته الحاقی The Meatgrinder برای بازی The Walking Dead: Saints And Sinners منتشر شده است و در دسترس قرار دارد. در این بسته رایگان یک حالت جدید با نام Trial وجود دارد که در آن باید بازی را تنها با یک پیچ‌گوشتی و یک سلاح به انتخاب خودتان آغاز کنید و وارد دسته‌های زامبی شوید که یکی پس از دیگری ظاهر و بزرگ‌تر می‌شوند. اگرچه این حالت دارای نقطه پایان است، اما رسیدن به آن‌ها کار سختی است.

علاوه‌بر این حالت، درجه جدیدی از سختی هم به بخش داستانی بازی اضافه می‌شود و همچنین می‌توانید از شمشیر جدید کاتانا هم استفاده کنید. بازی The Walking Dead: Saints And Sinners در حال حاضر برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. همچنین در زیر می‌توانید تریلر بسته الحاقی The Meatgrinder را هم مشاهده کنید که البته حاوی صحنه‌های خشن است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده