نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم Palm Springs رکورد افتتاحیه شبکه هولو را شکست

پس از اینکه فیلم Palm Springs توانست تحسین منتقدان را جلب کند، حالا دست به یک رکوردشکنی در شبکه هولو زده است.

سرانجام جمعه هفته گذشته بود که فیلم Palm Springs (پام اسپرینگز) از شبکه استریم هولو (Hulu) منتشر شد. این فیلم کمدی سال ۲۰۲۰ پیش از این توانسته بود نظر و تحسین منتقدان را جلب کند و همین موضوع باعث شد تا این اثر به فیلمی مورد انتظار تبدیل شود؛ به‌خصوص اینکه اندی سمبرگ، بازیگر نقش جیک پرالتا در سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین)، در نقش اصلی این فیلم بازی کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Palm Springs کار خود را با رکوردشکنی آغاز کرده است. 

کریستین میلیوتی، بازیگر نقش سارا فیلم Palm Springs

هولو به IndieWire گفت که فیلم پام اسپرینگز موفق شده تا رکورد افتتاحیه فیلم‌های این سرویس استریم را بشکند. بااین‌حال، آمار دقیقی توسط Hulu از میزان استقبال از این فیلم کمدی منتشر نشده، اما این آمار براساس سه روز اول پخش فیلم Palm Springs منتشر شده است. اندی سمبرگ، کریستین میلیوتی، جی. کی. سیمونز، کامیلا مندس، تایلر هوچلین، مردیث هنگر، دیل دیکی، کریس پانگ، پیتر گلگر و جون اسکویب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Palm Springs حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم پام اسپریگز نیز بر عهده مکس بارباکو براساس فیلمنامه‌ای از اندی سیارا بوده است. 

فیلم Palm Springs داستانی نایلز بی خیال و سارا را که ساقدوش است، در یک مجلس عروسی در پام اسپرینگز دنبال می‌کند که فرصتی برای ملاقات و آشنایی پیدا می‌کنند، اما اوضاع به سرعت پیچیده می‌شود تا حدی که آن‌ها نمی‌توانند از مجلس عروسی، خودشان یا حتی از یکدیگر فرار کنند. این فیلم کمدی در ابتدا در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شد و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و در آن زمان به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۰ نام برده شد و همین موضوع باعث شد تا نئون و هولو حق انتشار فیلم کمدی پام اسپرینگز را خیلی سریع خریداری کنند.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده