نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

سریال انیمیشنی Star Wars: The Bad Batch برای دیزنی پلاس تایید شد

سازندگان انیمیشن Star Wars: The Clone Wars در حال ساخت یک سریال انیمیشنی جدید با نام The Bad Batch برای دیزنی پلاس هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یک سریال انیمیشنی جدید از دنیای جنگ ستارگان تایید شده است. Star Wars: The Bad Batch (جنگ ستارگان: بد بچ) نام انیمیشن سریالی جدید این مجموعه محبوب است که توسط لوکاس فیلم تولید و قرار است در سال ۲۰۲۱‍ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. این سریال انیمیشنی داستان یک گروه کلون با تجربه و زبده با نام Bad Batch را دنبال می‌کند که برای اولین‌بار در سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) شاهد معرفی آن‌ها بودیم که آن‌ها در تلاش هستند تا در کهکشان به سرعت در حال تغییر و بلافاصله پس از جنگ کلون، راه خود را پیدا کنند.

لوگو سریال Star Wars: The Bad Batch

اعضای گروه Bad Batch هر یک مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث می‌شود تا سربازانی فوق‌العاده موثر و نیرویی قدرتمند باشند. اگنس چو، معاون رئیس بخش محتوای دیزنی پلاس در بیانیه منتشر شده گفت: «اگرچه Clone Wars ممکن است به پایان رسیده باشد، اما مشارکت ما با نویسندگان پیش‌گام و هنرمندان برجسته لوکاس‌فیلم انیمیشن تازه آغاز شده است. ما بسیار خوشحالیم که ایده‌های دیو فلیونی برای ماجراجویی‌هایی بعدی گروه Bad Batch قرار است به واقعیت تبدیل شود و آن را به تصویر بکشیم.».

دیو فلیونی که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Mandalorian (مندلورین) حضور دارد و درواقع خالق اصلی انیمیشن Star Wars: The Clone Wars نیز است، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Star Wars: The Bad Batch حضور خواهد داشت. آتنا پورتیو، جنیفر کوربت، برد رائو، کری بک و جاش ریمز، دیگر تهیه‌کنندگان این انیمیشن سریالی خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده