نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

سریال Run پس از یک فصل لغو شد

شبکه HBO اعلام کرد که سریال Run قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود و این سریال کمدی پس از یک فصل لغو شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از لغو ادامه پخش یکی از سریال‌های کمدی جدید خود خبر داده است. شبکه HBO اعلام کرد که سریال Run پس از یک فصل لغو شده و قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود. این سریال کمدی سیاه در طول بهار امسال روی آنتن رفته بود که ویکی جونز، نویسنده یک قسمت از سریال Killing Eve (کشتن ایو)، وظیفه ساخت آن را بر عهده داشت و فیبی والر-بریج، خالق سریال Fleabag (فلیبگ) به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Run حضور داشته است. این سریال کمدی سیاه در ۷ قسمت تولید شده بود و داستان روبی ریچاردسون با بازی مریت ویور و بیلی جانسون با بازی دامنل گلیسون را دنبال می‌کرد. 

شبکه HBO در بیانیه منتشر شده گفت: «پس از اینکه به‌همراه ویکی جونز، شورانر سریال، راه‌های بالقوه برای ادامه ماجراجویی روبی و بیلی را بررسی کردیم، به این نتیجه و تصمیم رسیدیم که قرار نیست سریال Run را در فصل دوم ادامه دهیم». منابع نزدیک می‌گویند که مدیران HBO و جونز برای ساخت فصل دوم این سریال خوشبین بودند و چندین‌بار تلاش کردند تا راهی را برای ساخت فصل جدید پیدا کنند، اما درنهایت دو طرف نتوانستند به توافقی دست پیدا کنند. 

سریال Run توانسته بود نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کند، اما تا حدی با واکنش‌های منفی بینندگان نیز مواجه شده بود. بااین‌حال، داستان روبی و بیلی در فصل اول این سریال کمدی به پایان رسیده بود، اما هنوز راه‌هایی برای ادامه دادن داستان آن‌ها وجود داشت. علاوه‌بر ویور و گلیسون، فیبی والر-بریج، ریچ سومر، آرچی پنجابی، شان براون، تامارا پودمسکی، جیک باور و کلسی فلاور، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Run حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این در حالی است که والر-بریج قراردادی چند جانبه با آمازون برای ساخت سریال و پروژه‌های دیگر امضا کرده است. همچنین HBO مدتی پیش از تمدید سریال Betty (بتی)، دیگر سریال کمدی جدید خود برای فصل دوم خبر داده بود و از دیگر سریال‌های کمدی این شبکه که برای فصل جدید تمدید شده‌اند می‌توان به سریال Avenue 5 و سریال Barry (بری) اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده