// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Hyper Scape تابستان 2020 برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود

حساب کاربری توییتر Hyper Scape در توییتر اعلام کرده که این بازی در تابستان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

مدتی پیش بود که یوبیسافت (Ubisoft) بازی Hyper Scape را معرفی کرد که هم‌اکنون فاز بتای این بازی بتل رویال در دسترس کاربران قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای شرکت در بتای عمومی بازی Hyper Scape تنها کافی است حساب یوپلی خود را به توییچ متصل کنند و مشغول تماشای استریم‌های Hyper Scape شوند. از آن‌جایی که مشخص شده Hyper Scape برای کامپیوتر عرضه می‌شود، این سؤال به‌وجود آمد که بازی بتل رویال یوبی سافت در چه زمانی روی سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر هایپر اسکوپ اعلام کرده که Hyper Scape در فصل تابستان سال جاری میلادی برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان هم عرضه می‌شود. از آن‌جایی که هم‌اکنون در فصل تابستان به سر می‌بریم، احتمال دارد تا یک الی دو ماه دیگر شاهد عرضه Hyper Scape برای کنسول‌های نسل هشتم باشیم. 

در ادامه مشخص شده که کاربران کنسولی Hyper Scape، با تماشا کردن استریم‌های Hyper Scape، می‌‌توانند پاداش‌های ویژه‌ای را در بتل‌پس بازی دریافت کنند. زمانی‌که Hyper Scape روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد، پاداش‌های خود را کسب خواهید کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بتای عمومی بازی Hyper Scape را تجربه کرده‌اید؟ 

اعلام زمان انتشار Hyper Scape روی PS4 و Xbox One


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده