// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

با خرید سیزن پس Watch Dogs Legion نسخه اول را رایگان دریافت کنید

به‌تازگی مشخص شده که کاربران با خرید سیزن‌پس بازی Watch Dogs Legion، بازی Watch Dogs را به‌صورت رایگان کسب خواهند کرد.

با معرفی بازی‌های AAA، شاهد رونمایی از نسخه‌های مختلف بازی مورد نظر هستیم که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند. شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Watch Dogs Legion، به‌تازگی در وبسایت خود نسخه‌های مختلف بازی واچ داگز لیجن را معرفی کرده که هرکدام از آن‌ها مزیت‌های مختلفی دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Watch Dogs Legion جدا از نسخه استاندارد دارای سه نسخه گلد، آلتیمیت و کالکتورز ادیشن است. هر سه نسخه ذکر شده، دارای سیزن‌پس است و سیزن‌پس Watch Dogs Legion هم شامل محتوای جدید داستانی، مأموریت‌های بیشتر و چهار کاراکتر قابل بازی می‌شود. جدا از این موارد، کاربران با خرید سیزن‌پس واچ داگز لیجن، بازی Watch Dogs را هم به رایگان کسب خواهند کرد. 

در ادامه می‌توانید تصاویر و محتویات سایر نسخه‌های بازی Watch Dogs Legion از جمله نسخه کالکتورز ادیشن بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Watch Dogs Legion در تاریخ هشت آبان (۲۹ اکتبر) ماه برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. با ورود به نسل نهم Watch Dogs Legion روی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس هم عرضه می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه ایکس‌باکس سری ایکس، از ویژگی Smart Delivery پشتیبانی می‌کند

 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده