نویسنده: مرتضی بحرینی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Aces of the Luftwaffe - Squadron؛ نبرد در آسمان

در بازی جدید Aces of the Luftwaffe - Squadron کاربران در نقش خلبانی ماهر ظاهر می‌شوند که برای حفظ سرزمین مادری تلاش می‌کنند.

بازی‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانیم با آن‌ها به آسمان سفر کنیم. اگر بخواهیم هیجان بیشتری به‌دست آوریم و در جایگاه خلبان غولی آهنی باشیم، می‌توانیم به سبک شبیه‌سازی سری بزنیم و از میان بازی‌های پروازی انتخابی داشته باشیم. البته اگر دارای روحیه‌ای خشن و عاشق بازی‌های جنگی باشید، مشکلی نیست چرا که برای این نوع طرفداران نیز بازی‌های پروازی منحصربه‌فردی وجود دارد. مانند بازی سبک آرکیدی که در این مطلب آن را معرفی می‌کنیم.

بازی اندروید و آیفون Aces of the Luftwaffe - Squadron بازیکنان را در نقش خلبانی جنگی ظاهر می‌کند که برای حفاظت از آسمان سرزمین خود باید دربرابر اسکاتران‌های دشمن ایستادگی کنند. با این بازی‌ هیجان انگیز، به جنگ جهانی دوم سفر خواهید کرد. سال‌هایی که خبری از تکنولوژی‌ روز دنیا نیست و جنگنده‌ها از اندک ویژگی‌های مبارزه‌ای برخوردار هستند. اما این موارد باعث نمی‌شود که چیزی از هیجان گیم‌پلی کاسته شود.

صفحه اول بازی Aces of the Luftwaffe در حال بارگذاری شدن

پس از اجرای بازی، با منوی ساده‌ای روبه‌رو می‌شوید که عنوان START GAME با کادری زرد رنگ به چشم می‌خورد. پس از این برای ورود به آسمان جنگ جهانی دوم باید از میان دو جناح موجود، یعنی آمریکا یا آلمان انتخابی داشته باشید. باید دقت داشت که هر کدام از کشورها نقاط قوت و ضعفی دارند و تا آخر بازی نمی‌توانید جناح عوض کنید.

با انتخاب یکی از دو جناح موجود، باید میزان سختی برای به چالش کشیده شدن توانایی‌هایتان را از میان سه گزینه Normal، Hard و Extreme انتخاب کنید. البته باید گفت که گزینه Extreme در مراحل اولیه قفل است و پس از نشان دادن توانایی‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با گذر از این مرحله به آسمان جنگ جهانی دوم برای مبارزه علیه دشمنان منتقل خواهید شد. در آغاز اولین مرحله آموزشی کوتاه برای دانستن نحوه کنترل جنگنده و نابودی دشمنان به کاربران داده می‌شود و در ادامه شما هستید و آسمانی با طوفان گلوله‌ها.

انتخاب میزان سختی مراحل با سه گزینه مختلف در بازی Aces of the Luftwaffe

کنترل جنگنده جنگ جهانی دوم مقابل دشمنان در بازی Aces of the Luftwaffe

مبارزه با هواپیماهای دشمن در وسط رودخانه بازی Aces of the Luftwaffe

کنترل جنگنده قدیمی کار چندان سختی نیست و تنها باید کمی سرعت عمل داشته باشید. شاید جالبی کار در وجود سه جنگنده دیگر کنار هواپیمای اصلی باشد که به‌گونه‌ای آن‌ها کمک حال شما هستند. همان‌طور که در تصاویر قرار داده شده از محیط بازی مشخص است، در سمت راست دکمه ای قرمز رنگ وجود دارد. این دکمه برای شلیک تیر به سمت دشمنان به کار میرود و همراهانتان نیز به‌صورت خودکار با شما آغاز به شلیک کردن می‌کنند. این دکمه در دو حالت خودکار و معمولی قابل برنامه‌ریزی است که با دو بار ضربه روی دکمه حالت خودکار فعال می‌شود. دور جنگنده اصلی با دایره‌ای زرد رنگ مشخص شده است که بازیکنان می‌توانند با قرار دادن انگشت خود روی جنگنده، موجب کنترل هواپیمای جنگی شوند. به همین ترتیب می‌توانید مراحل و چالش‌های پیش رویتان را پشت سر بگذارید.

با بالا رفتن سطح کاربران، درکنار این دکمه قرمز رنگ، موارد دیگری نیز قرار خواهد گرفت برای مثال باید به دکمه انفجار بمب اشاره کنیم!

با پیروزی در هر مرحله به بازیکن امتیاز و پاداشی داده می‌شود که پاداش‌ها مانند سکه عمل می‌کنند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید جنگنده خود را ارتقاء دهید. هر کدام از جنگنده‌های موجود صفحه اختصاصی و گزینه‌های مخصوص به خود برای ارتقاء دارند.

هر جناح دارای پنجاه سطح منحصر‌به‌فرد است که در هر مرحله کاربران باید تعداد مشخصی از هواپیماهای دشمن یا هدف‌های دیگری را نابود کنند تا درنهایت به امتیاز مورد نیاز برای رفتن به سطوح بالاتر دست پیدا کنند. هر سطح برای خود محیطی اختصاصی دارد، ممکن است برای مبارزه در آسمان روی آب‌های اقیانوس فرستاده شوید یا برای غافلگیری نیروهای دشمن، شب هنگام به خط مقدم بزنید. دقت داشته باشید که در هنگام مبارزه پس از نابودی جنگنده‌های دشمنان مدال‌ها یا جعبه‌هایی ظاهر می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توانید قدرت شلیکتان را در لحظه افزایش دهید.

مقاله‌های مرتبط:

در مجموع می‌توان گفت که این بازی تمام ویژگی‌های لازم را برای سرگرم کردن کاربران خود دارد. گرافیکی با جزئیات مناسب و صداگذاری با افکت‌های جذاب قطعاً درکنار گیم‌پلی منحصر‌به‌فرد باعث بالاتر رفتن هیجان می‌شود. اگر شما نیز علاقه‌مند به این نوع سبک بازی‌ها هستید، Aces of the Luftwaffe  را از دست ندهید.

دانلود بازی Aces of the Luftwaffe - Squadron: Extended Edition


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده