// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

روند توسعه‌ی بازی Babylon’s Fall به خوبی پیش می‌رود

شرکت اسکوئرانیکس، اطلاعات بیشتری درباره‌ی روند ساخت بازی Babylon’s Fall به اشتراک گذاشت.

در طی نمایشگاه E3 2018، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) برای اولین‌بار با انتشار تریلری از جدیدترین بازی استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز یعنی بازی Babylon's Fall رونمایی کرد. پس از این معرفی دیگر شاهد انتشار اخبار جدیدی از این بازی نبودیم تا رویداد لایو استریم State of Play در سال ۲۰۱۹ که در جریان این لایو استریم استودیوی پلاتینیوم گیمز نیز اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی Babylon’s Fall را منتشر کرد. 

در طی جدیدترین اخبار، ناشر بازی Babylon’s Fall یعنی استودیو Square Enix و توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی PlatinumGames اطلاعیه کوتاهی را درباره‌ی روند ساخت این بازی به اشتراک گذاشتند. در این بیانیه اعلام شد:

با سلام، ما از همه هوادارانی که اخبار مربوط‌به بازی Babylon’s Fall را دنبال می‌کنند تشکر می‌کنیم. درحالی‌که ما امیدوار بودیم اطلاعات بیشتری را درباره بازی Babylon’s Fall در تابستان امسال با شما به اشتراک بگذاریم، اما ما می‌‌‌توانیم اعلام کنیم که روند توسعه‌ی این بازی به خوبی پیش می‌رود و تیم توسعه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت دورکاری از خانه روی این بازی کار می‌کنند.

استودیو‌های Square Enix و PlatinumGames متعهد به ارائه تجربه‌ای هیجان انگیز برای طرفداران هستند و ما مشتاقیم که هرچه سریع‌تر بتوانیم اطلاعات بیشتری را درباره‌ی بازی Babylon’s Fall با شما به اشتراک بگذاریم.

 بازی Babylon's Fall قرار است در تاریخی نامشخص برای دو پلتفرم پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر (استیم) منتشر شود.

اطلاعیه جدید راجع به روند توسعه بازی Babylon’s Fall


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده