// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: F1 2020 بازی The Last of Us Part 2 را کنار زد

به‌تازگی جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شده و بازی F1 2020 توانسته است در اولین هفته حضور خود صدر جدول را تصاحب کند. 

با شروع هفته میلادی، فهرست بازی‌های پرفروش هفته گذشته در بریتانیا منتشر می‌شود. در چند هفته گذشته، بازی The Last of Us Part 2 توانسته بود صدر جدول را از آن خود کند. این در حالی است که طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی F1 2020 که اولین هفته انتشار خود را پشت سر گذاشته، توانسته است صدر جدول را از آن خود کند. ازاین‌رو بازی The Last of Us Part II در فهرست این هفته جایگاه سوم را از آن خود کرده است. بازی Animal Crossing: New Horizons هم که هفته پیش در جایگاه سوم قرار گرفته بود، این هفته توانسته است فروش خود را بالا ببرد و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

تصویر روی جلد بازی Mario Kart 8 Deluxe

نکته‌ی جالب فهرست این هفته، بازی Marvel's Iron Man VR است که در هفته گذشته، جایگاه دوم را از آن خود کرده بود. این در حالی است که هم‌اکنون بازی واقعیت مجازی آیرون من در جایگاه نهم قرار گرفته است. همچنین بازی Mario Kart 8 Deluxe هم توانست دوباره بین ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا قرار بگیرد و جایگها چهارم را تصاحب کرد و بازی The Last of Us Part 2 هم در جایگاه سوم قرار گرفته است. همانند جدول‌های فروش هفته‌های گذشته، دو بازی Grand Theft Auto V و Call of Duty: Modern Warfare همچنان جزو بازی‌های  پرفروش بریتانیا هستند و به ترتیب در جایگاه ششم و هفتم قرار گرفته‌اند. 

جایگاه هشتم و دهم هم در اختیار Luigi's Mansion 3 و Crash Bandicoot N.Sane Trilogy است. در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا تا ۲۱ تیر ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-F1 2020هفته اول انتشار
۲۳Animal Crossing: New Horizonss-
۳۱The Last of Us Part 2از دست دادن صدر پس از سه هفته
۴۱۱Mario Kart 8 Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۵۶Minecraft-
۶۵Grand Theft Auto V-
۷۷Call of Duty: Modern Warfare-
۸۹Luigi's Mansion 3-
۹۲ Marvel's Iron Man VR-
۱۰۱۸Crash Bandicoot N. Sane Trilogyبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده