نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

جمع‌بندی کنفرانس Ubisoft Forward در ۱۵ دقیقه

شب گذشته، یوبی‌سافت اولین رویداد تمام دیجیتال خود را با نام Ubisoft Forward برگزار کرد. در این ویدیو رویداد دیشب یوبی سافت را جمع بندی می‌کنیم. 

با لغو شدن مراسم E3 2020 به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت‌ بازی‌سازی، کنفرانس‌ها و مراسم خود را به صورت دیجیتالی برگزار کرده‌اند. شرکت فرانسوی یوبی سافت نیز در زمره این شرکت‌ها قرار گرفته است. شب گذشته، این شرکت بزرگ فرانسوی اولین رویداد تمام دیجیتال خود را با نام یوبی سافت فوروراد برگزار کرد که در آن اطلاعات زیاد و جالبی از بازی‌های آینده این شرکت اعلام شد.

طبق انتظارات، تمامی بازی‌های مورد انتظار یوبی‌سافت مانند بازی Watch Dogs Legion، بازی Assassin's Creed Valhalla و بازی Far Cry 6 در این مراسم نمایشی داشتند. نمایش‌هایی که ضمن ارائه اطلاعات تکمیلی در رابطه با بازی‌ها، شاهد تریلرهای سینماتیک،‌ گیم‌پلی و زمان عرضه این بازی‌ها بودیم.

در کنار این بازی‌های بزرگ، یوبی‌سافت در رویداد دیشب خود در رابطه با بازی هایپر اسکیپ، بتل رویال رایگان خود، و چندین بازی موبایل اطلاعاتی را به علاقمندان ارائه داد. به دلیل تعدد بازی‌ها و همچنین اهمیت این مراسم، تصمیم گرفتیم در ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای به جمع‌بندی این مراسم بپردازیم. اگر شما هم این مراسم را به صورت زنده ندیده‌اید یا می‌خواهید در مدت زمان بسیار کوتاه از تمام اتفاقات اولین یوبی‌سافت فوروارد سال ۲۰۲۰ مطلع شوید، تماشای این ویدیو را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده