// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

کاربرانی که در جریان استریم قادر به دریافت Watch Dogs 2 نبودند آن را به رایگان کسب خواهند کرد

یوبیسافت اعلام کرده بازی Watch Dogs 2 به رایگان در اختیار آن دسته از کاربرانی قرار می‌‌گیرد که در Ubisoft Forward قادر به کسب آن نشده‌اند. 

یوبیسافت اعلام کرده بود در جریان لایو استریم یوبیسافت فوروارد، کاربران به دو روش مختلف قادر به دریافت بازی Watch Dogs 2 به‌صورت رایگان هستند. اولین روش این بود که ازطریق یوپلی، رویداد مورد نظر را تماشا می‌کردند و دومین روش هم تماشای Ubisoft Forward ازطریق توییچ بود. البته در روش دوم باید حساب کاربری یوپلی خود را هم به توییچ متصل می‌کردید. 

ازاین‌رو شب گذشته شاهد شلوغی بیش از حد سرورهای یوپلی بودیم و تعداد بسیاری از کاربران موفق به کسب بازی Watch Dogs 2 نشده‌اند. طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت به‌واسطه‌ی حساب کاربری توییتر بخش پشتیبانی اعلام کرده تمامی کاربران که موفق به کسب بازی واچ داگز 2 به‌صورت رایگان نشده‌اند، می‌توانند هم‌اکنون برای دریافت نسخه رایگان بازی اقدام کنند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به اینجا مراجعه و برای دریافت Watch Dogs 2 اقدام کنید.

مقاله‌های مرتبط:

همچنین یک باندل از پاداش‌های متفاوت برای بازی‌های یوبیسافت هم در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. البته بازی Watch Dogs 2 بلافاصله به حساب کاربری شما افزوده نخواهد شد و باید چند ساعت منتظر بمانید. در ادامه نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا دیشب موفق به دریافت بازی Watch Dogs 2 شدید؟ 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده