// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

دانلود کنفرانس UbiForward شرکت یوبیسافت

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت با برگزاری یک کنفرانس دیجیتالی در ماه ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی، اطلاعات و تریلرهای زیادی از بازی‌های خود را تحویل گیمرها داد. همراه زومجی و دانلود ویدیوی کامل رویداد با ۳ کیفیت متفاوت باشید.

از کامپیوترهای شخصی، موبایل، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 تا کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، همه و همه پلتفرم‌هایی هستند که یوبیسافت می‌خواهد برای آن‌ها بازی عرضه کند. بازی‌سازهای شرکت فرانسوی در کنفرانس دیجیتالی خود به نمایش تریلرها و ارائه‌ی اطلاعات گوناگون پرداختند؛ مواردی که برخی به مانند نمایش «فار کرای 6» به‌شدت توجهات را جلب کردند و برخی به مانند اعلام حضور سم فیشر در یک بازی موبایل، خشم طرفدارها را برانگیختند.

در هر حالت، احتمالا تماشای یک‌جای بخش اصلی و حدودا ۴۷ دقیقه‌ای این کنفرانس که Pre-Show و Post-Show نسبتا بلندی هم داشت، بهتر از دیدن جداگانه‌ی همه‌ی تریلرهای پخش‌شده در آن است. پس اگر می‌خواهید با کیفیت دل‌خواه خود از تریلر بازی Watch Dogs Legion تا نمایش گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla را ببینید، نیازی نیست بیش از این منتظر بمانید.

پوستر بازی Far Cry 6 به همراه بازیگر سریال برکینگ بد

دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD 1080P | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720P | دانلود ویدیو با رزولوشن 480P


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده