نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Outsider: After Life؛ پس از زندگی

بازی موبایل Outsider: After Life شما را به دنیایی ویران شده می‌برد که در آن، انسان‌ها به پایان کار خود رسیده‌اند. اما شاید این پایان، بتواند آغازگر ماجرای جدیدی باشد؛ با معرفی بازی موبایل Outsider: After Life همراه زومجی باشید.

Outsider: After Life نام یک بازی پازل محور در سبک اشاره و کلیک است که تمام سعی خود را می‌کند تا بازیکن را جذب اتمسفر خود کند. بازی اندروید و آیفون Outsider: After Life روایتگر آینده‌ای تلخ برای انسان‌ها است. آینده‌ای که شاید مشابه آن ‌را بار‌ها در فیلم‌های مختلف دیده باشیم. کره‌ی زمین طی رخداد‌هایی، دیگر جای زندگی نیست. اما شاید نکته‌ی جالب داستان بازی موبایل Outsider: After Life این باشد که این‌‌بار نه در نقش یک انسان بلکه باید در نقش یک ربات، تلاش کنید که دنیا را نجات دهید. رباتی که به‌دست انسان‌ها ساخته شده و بعد از اتفاقاتی که برای انسان‌ها رخ داده، از کار افتاده است. اما طی اتفاقی عجیب، ربات فعال می‌شود و همزمان کار شما نیز آعاز می‌شود.

نمایی از ربات در بازی موبایل Outsider: After Life

روند بازی به‌گونه‌ای نیست که مدام با پازل‌های تکراری روبه‌رو شوید و بازی هر بار با معمایی متفاوت شما را به چالش می‌کشد

بازی اندروید و آیفون Outsider: After Life چنین قصدی ندارد که مراحل را طوری مقابل شما قرار دهد که تنها هدف شما پیش‌بُرد و حل پازل‌ها باشد و توجه‌ای به داستان بازی نکنید. داستان بازی طوری روایت و شروع می‌شود که شما واقعا خودتان را درون بازی حس کنید. همچنین تمام معما‌ها از لحظه‌ی شروع تا انتها، روند تکراری‌ به خود نمی‌گیرند و هر بار با یک پازل متفاوت روبه‌رو خواهید شد.

بازی اندروید و آیفون Outsider: After Life با اتمسفری که دارد به خوبی حس یک جهان نابود شده را به بازیکن منتقل می‌کند و شاید بدون موسیقی‌های شنیدنی بازی که در جای جای بازی بازیکن را همراهی می‌کنند، این مسئله ممکن نبود‌. شما در نقاط مختلف بازی اندروید و آیفون Outsider: After Life موسیقی‌های خوبی را خواهید شنید که حس‌های مختلفی مانند ترس را به زیبایی به شما منتقل می‌کنند.

نمایی از حل پازل در بازی موبایل Outsider: After Life

بازی موبایل Outsider: After Life سیستم حرکتی ساده‌ای دارد. کافی است که تنها روی صفحه‌ی نمایش خود کلیک کنید تا ربات به آن سمت حرکت کند. شما باید با گشت‌و‌گذار در محیط، پازل‌های مختلفی را حل کنید. اما محیط‌های بازی آنچنان وسعتی ندارد که شما را مجبور به جست‌وجو‌های طولانی کند‌. همچنین هر معمایی که برای شما مطرح می‌شود قطعه‌ای از روند بازی است و شما پازل‌های بی ارتباط با داستان بازی، نخواهید دید.

معما‌هایی که بازی موبایل Outsider: After Life پیش روی شما قرار می‌دهد، نه آنقدر سخت طراحی شدند که زمان زیادی را صرف حل آن‌ها کنید و نه آنقدر آسان که به سرعت و بدون فکر کردن بازی را پیش ببرید. بازی موبایل Outsider: After Life یک پایان بندی خوب و مناسب برای داستان خود دارد که شاید تا مدت‌ها آن ‌را فراموش نکنید. اگر به بازی‌های پازل محور علاقه دارید و به داستان بازی‌ها نیز اهمیت می‌دهید، بازی موبایل Outsider: After Life می‌تواند تجربه‌ای جذابی برای شما رقم بزند. بازی اندروید و آیفون Outsider: After Life هم‌اکنون با قیمت ۴.۴۹ دلار در پلی‌استور و ۳.۹۹ دلار در اپ‌استور به فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کرده و همچنین نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Outsider: After Life


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده