// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۷

تریلر جدید بازی Hyper Scape منتشر شد [Ubisoft Forward 2020]

در جریان رویداد Forward شرکت یوبی‌سافت، تریلر جدیدی از بازی Hayper Scape به همراه اطلاعات جدید این بازی منتشر شد.

جدیدترین و بزرگ‌ترین بازی بتل رویال شرکت یوبی‌سافت مدتی قبل با نام هایپر اسکیپ (Hyper Scape) برای پی‌سی به‌صورت بتا منتشر شد. اکنون این شرکت فرانسوی درکنار انتشار ویدیویی سینمایی از بازی هایپر اسکیپ، در جریان رویداد یوبی‌سافت فوروارد اطلاعات جدیدی را از این بازی بتل رویال منتشر کرده است.

برخلاف بازی های بتل رویال موجود در فروشگاه‌ها، بازیکنان در هایپر اسکیپ تنها به‌دنبال کشتن یکدیگر برای پیروزی نیستند. در این بازی می‌توانید علاوه‌بر مبارزه روی زمین با استفاده از مهارت‌های مختلف روی سقف خانه‌ها بپرید و از قدرت‌هایی به نام Hacks نیز در جریان بازی استفاده کنید.

دانلود از آپارات

طبق گفته گریم جنینگز، تهیه‌کننده ارشد هایپر اسکیپ، این بازی قرار است تا تجربه‌ای به واقع بی‌نظیر و جدید باشد که روی سرگرمی بازیکنان تمرکز دارد. یکی از ویژگی‌های متفاوت هایپر اسکیپ وجود ویژگی‌ای در توییچ است که به‌لطف آن بینندگان می‌توانند روی بازی تأثیرگذار باشند. به‌این ترتیب در زمان تماشای بازی استریمر یک نظرسنجی روی نمایشگر ظاهر می‌شود که با رای دادن بینندگان، تاثیراتی مانند افزایش بی‌نهایت مهمات یا کاهش جاذبه در بازی اتفاق می‌افتد.

بی‌شک این ویژگی تنها در مراحل اولیه آزمایش قرار دارد و در آینده شاهد اضافه شدن ویژگی‌های بیشتر برای تعامل بیشتر بازیکنان در استریم‌های توییچ خواهیم بود.

شرمن برووارد، معاون محصولات اجتماعی توییچ در رابطه با تعامل بازیکنان با بازی در توییچ گفت: « وضوعی که توییچ را منحصربه‌فرد می‌کند، تعامل real-time استریمرها با طرفداران‌شان است. درحالی‌که پیش از این تعامل تنها به ارسال دیدگاه در رابطه با گیم‌پلی خلاصه می‌شد، بازی هایپراسکیپ بینندگان را به‌عنوان یک شرکت‌کننده فعال وارد بازی می‌کند.»

در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید منتشر شده از بازی Hyper Scape را از پایین تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده