// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۰

تریلر بازی موبایل Tom Clancy's Elite Squad پخش شد [Ubisoft Forward 2020]

شرکت فرانسوی یوبیسافت دقایقی قبل بخش‌هایی از بازی موبایل Tom Clancy's Elite Squad را نمایش داد. محصولی که همین حالا می‌توانید در گوگل پلی اندروید و اپ استور iOS به پیش-ثبت‌نام برای دریافت آن بپردازید.

در سال‌های اخیر بازی‌های شوتر به مراتب جدی‌تر از قبل وارد پلتفرم موبایل شده‌اند و امروز دیگر طرفدارهای خاص خود را دارند. پس عجیب نیست که یوبیسافت هم می‌خواهد وارد این بازار شود و سهم خود را از آن داشته باشد. بازی Elite Squad که گیمرها را به نبردهای ۵ نفر دربرابر ۵ نفر می‌فرستد، المان‌های نقش‌آفرینی دارد و از گیم‌پلی پرسرعتی برخوردار است. در این بازی گیمرها می‌توانند قهرمان‌های مد نظرشان را انتخاب و با گذر زمان، آپگرید کنند؛ تا جذاب‌ترین شخصیت ممکن برای خود را در جهان بازی بسازند. فهرست این کاراکترها را نیز قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های معروف بازی‌های گوناگون الهام‌گرفته از آثار تام کلنسی مانند سم فیشر از سری بازی Tom Clancy's Splinter Cell (اسپیلنتر سل) تشکیل می‌دهند.

دانلود تریلر از آپارات

شخصیت‌های معروف «دیویژن»، سری بازی Ghost Recon و سری بازی Rainbow Six هم در این بازی موبایل حضور دارند. هرچند که احتمالا گیمرها دوست دارند امشب کاراکتری مانند سم فیشر را نه فقط در یک بازی موبایل که در اثری مرتبط با داستان خود او ببینند.


منبع YouTube/Ubisoft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده