// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به همراه تریلری مشخص شد

دیشب طی مراسم آنلاین Devolver Digital Direct تاریخ انتشار بازی چندنفره با محیط و حال‌وهوایی کارتونی Fall Guys: Ultimate Knockout به همراه تریلری مشخص شد.

بازی متفاوت Fall Guys: Ultimate Knockout از استودیوی Mediatonic برای اولین‌بار در طی نمایشگاه E3 2019 توسط ناشر آن یعنی Devolver Digital معرفی شد. این بازی بامزه‌ی رقابتی چند نفره، با الهام از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی معروفی چون Takeshi’s Castle و It’s a Knockout ساخته شده است و فضایی کارتونی و شاد و گیم‌پلی فیزیکی و چالشی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout توانست نظر بازیکنان را جلب کند.

اخیرا صفحه‌ی رسمی توییتر بازی Fall Guys: Ultimate Knockout بالاخره تاریخ انتشار این بازی را به همراه تریلری منتشر کرد. بازی Fall Guys که به شما این امکان را می‌دهد تا با ۵۹ کاربر دیگر در مسابقات سرگرم کننده‌ی متنوعی با یکدیگر به رقابت و برای رتبه‌ی اول تلاش کنید. در ادامه شما می‌توانید تعدادی از این مسابقات را در تریلری که به‌تازگی منتشر شده است ببینید.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در تاریخ ۱۴ مرداد برای پلی‌ استیشن 4 و پی سی روانه بازار خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که طبق صحبت‌های تیم سازنده، پس از انتشار این بازی قرار است نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شوند، پس می‌توانید انتظار اضافه شدن محتویات جدید به بازی را نیز داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده