// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Whispering Willows؛ در جستجوی پدر

در بازی موبایل Whispering Willows شما در نقش دختری به نام الینا باید پدر گشمده خود را پیدا کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

ماجراجویی در بازی‌ها یکی از لذت بخش‌ترین بخش‌های یک اثر است که می‌تواند مخاطب را به‌راحتی سرگرم خود کند. البته نباید همیشه یک بازی بزرگ و جهان باز باشد که اجازه هرگونه فعالیت‌ مختلف را به گیمر دهند. گاهی یک بازی دو بعدی چنان روایت جذابی را در پس یک ماجراجویی عجیب را تعریف می‌کند که گیمر تا آخر بازی مشتاق داستان بازی می‌کند. در دنیای بازی‌های موبایل آثار ماجراجویی جذاب وجود دارد که می‌توانند گیمر را حسابی سرگرم خود کنند. به‌عنوان مثال بازی Gris یکی از همین آثار است که با روایتی بی‌نظیر گیمر را مبهوت خود می‌کنند. در این معرفی به سراغ بازی Whispering Willows می‌رویم که باید در دنیای آن به یک ماجراجویی عجیب بپردازیم. 

 محل کار Rusty Lake

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که الینا در خواب پدرش را که در یک عمارت متروکه توسط موجودی ناشناخته گرفتار شده است، می‌بیند.

بازی اندروید و آیفون  Whispering Willows شما را در نقش دختری به نام الینا قرار می‌دهد که پدرش به طرز مشکوکی ناپدید شده است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که الینا در خواب پدرش را که در یک عمارت متروکه توسط موجودی ناشناخته گرفتار شده است، می‌بیند. پس از آن تصمیم می‌گیرد به آن عمارت برود تا پدر خود را پیدا کند. کنترل بازی از داخل یک سیاه‌چال در دست شما قرار می‌گیرد و در همان ابتدا برخی المان‌ها را به شما آموزش می‌دهد. شما یک کیف برای جمع آوری آیتم‌های مختلف همراه خود دارید که در قسمت‌های مختلف از آن بهره می‌برید. 

اصلی‌ترین المان درون بازی قابلیت تبدیل شدن به حالت روح است. درواقع شما باید در برخی مواقع به حالت روح درآمده و ازطریق آن به محیط‌های دیگر وارد شوید. به‌عنوان مثال در قسمتی از بازی شما نمی‌توانید از یک در عبور کنید و باید به حالت روح رفته و از آن طریق در را باز کنید.

برای کنترل کاراکتر بازی مانند اکثر بازی‌های موبایل با آیکون‌هایی که در سمت چپ صفحه است می‌توانید اینکار را انجام دهید. در برخی از قسمت‌های بازی باید به‌صورت سینه‌خیز عبور کنید. با آیکون دست می‌توانید با آیتم‌های مختلف ارتباط برقرار کنید؛ مثلا در جاهایی یک دست نوشته بخوانید یا یک آیتم را بردارید. هر دست نوشته‌ای را که بخوانید می‌توانید در گزینه‌ای که در تنظیمات بازی قرار دارد دوباره آن را مطالعه کنید! همچنین، آیتم‌هایی که جمع‌ آوری می‌کنید همگی در کیف شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با آیکون کیف در بالای‌ صفحه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

هر موقع بخواهید به حالت روحی خود تغییر شک بدهید با اشاره آیکون کاراکتر بازی این اتفاق می‌افتد که کمی کنترل آن متفاوت است. در این حالت کاراکتر به‌صورت معلق در می‌آید و می‌توانید به طرفین بروید. یک نکته در حالت روح وجود دارد اینکه با اشاره آیکون دست به شکل یک شعله‌ی آبی درمی‌آید که بتوانید از جاهای خیلی کوچک عبور کنید. به‌طورکلی روند گیم‌پلی جذاب است و نمی‌گذارد مخاطب در حین آن خسته شود.

هر موقع بخواهید به حالت روحی خود تغییر شک بدهید با اشاره آیکون کاراکتر بازی این اتفاق می‌افتد.

 محل کار Rusty Lake

از آن جایی که بازی در ابتدا یک اثر کنسولی بوده است از نظر گرافیک سطح خوبی را دارد و پورت آن برای نسخه‌های موبایل نیز با حفظ همه ویژگی‌های خوب گرافیکی، اثری جذاب از نظر بصری است. همچنین، موسیقی کار شده در بازی حس و حال جذابی را به مخاطب منتقل می‌کند و هر زمان وارد یک مکان جدید می‌شوید، موسیقی با آن حال و هوا به گوش مخاطب می‌رسد. استودیوی بازی‌سازی Night Light Interactive که این بازی اولین ساخته‌ی آن‌ها است به خوبی توانسته یک اثر ماجراجویی داستان محور را برای گیمر محیا کند.

 Whispering Willows با گیم‌پلی جذاب به خوبی توانسته گیمر را درگیر خودش کند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان بازی‌های ماجراجویی داستان محور هستید قطعا تجربه‌ی Whispering Willows می‌توانند گزینه‌ی جذابی باشد.

بازی Whispering Willows که در ابتدا برای پی ‌سی و کنسول‌ها منتشر شده بود هم‌اکنون نسخه‌های اندروید و آیفون آن در دسترس است و می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر دانلود و از تجربه‌ی یک اثر جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Whispering Willows
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده