نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر رونمایی از گیم ‌پلی Shadow Warrior 3 مبارزات اکشن بازی را نمایش می‌دهد

اولین تریلر گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3 در خلال برنامه آنلاین Devolver Direct 2020 به نمایش گذاشته شده و سبک مبارزات ترکیبی آن با استفاده از تفنگ و شمشیر را نشان می‌دهد.

بازی‌های دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) همواره با مشخصه‌های ظاهری رترو و کلاسیک خود شناخته می‌شوند. از جمله آثار مستقل موفق این شرکت، می‌توان به بازی‌های محبوبی مانند Hotline Miami و Enter the Gungeon اشاره کرد. بااین‌حال، این شرکت در گذشته ناشر شماری از بازی‌های سه‌بعدی و سرعتی نیز بوده که قرار است Shadow Warrior 3 به جدیدترین مورد آن‌ها تبدیل شود. تریلر جدیدی که روند این بازی را به نمایش می‌گذارد، اولین‌بار از سبک مبارزات اول شخص آن رونمایی کرده است.

دیوالور دیجیتال در خلال برنامه آنلاین اختصاصی خود به نام Devolver Direct 2020 با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3، نگاه نزدیکی به تلفیق گان‌پلی سریع و مبازرات نزدیک این بازی داشته است. این ویدیو حدود یک دقیقه و ۳۰ ثانیه است و فارغ از اینکه از طرفداران قدیمی این مجموعه بوده یا برای اولین‌بار با آن آشنا می‌شوید، می‌توانید دید بسیار خوبی از تجربه‌ای که این مجموعه‌ی اکشن و اول شخص از استودیوی Flying Wild Hog به بازیکن ارائه می‌کند، به‌دست بیاورید. در ادامه می‌توانید به تریلر مذکور نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

این ویدیو علاوه‌بر گیم‌پلی بازی، اطلاعات بیشتری از بازی Shadow Warrior 3 را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. در حال حاضر تنها پلتفرم پی‌سی و عرضه بازی در سال آینده میلادی از جمله اطلاعاتی است که در خصوص Shadow Warrior 3 می‌دانیم. البته از همین الان هم می‌توانید بازی را در فهرست آرزو یا wishlist استیم قرار داده و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن، جدیدترین اخبار مربوطه را دریافت کنید. قسمت‌های اول و دوم این مجموعه نیز هم‌اکنون در فروشگاه استیم با قیمت‌هایی در حدود ۲۰ دلار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک به این پیشنهاد‌ها نیز نگاهی داشته باشید.

Shadow Warrior 3 فعلاً برای پلتفرم پی ‌سی در دست ساخت بوده و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده