نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

تریلر جدید Ghost of Tsushima گیم پلی و صحنه های سینماتیک بازی را نشان می‌دهد

استودیوی ساکرپانچ به‌تازگی تریلری از گیم‌پلی و داستان بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima منتشر کرده که با سبک جذاب و سینماتیک خود حال‌وهوای جدیدی از بازی را به نمایش می‌گذارد.

پس از انتشار بازی The Last of Us Part 2 حال بسیاری منتظر عرضه آخرین بازی مهم و انحصاری پلی‌ استیشن 4 هستند تا با خاطرات خوش با کنسول نسل هشتمی سونی خداحافظی کنند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بالاخره چندی پیش استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch Productions) به‌صورت رسمی اعلام کرد که روند ساخت بازی Ghost of Tsushima به اتمام رسیده است. اثری که قرار است مخاطبان خود را به جزیره‌ی سوشیما ببرد و ماجراهای پیرامون حمله‌ی مغول‌ها به ژاپن را به‌شکلی متفاوت روایت کند.

 چندی پیش استودیو ساکر پانچ اعلام کرد حالت سیاه‌وسفید Ghost of Tsushima از قاب‌بندی‌های سینمایی خاص و متفاوت آکیرا کوروساوا، کارگردان مطرح ژاپنی، خلق شده و تحت عنوان Kurosawa Mode در بازی حضور دارد. حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، حساب رسمی توییتر Ghost of Tsushima ساعاتی پیش تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی با حال‌وهوای سینمای کلاسیک و قدیم ژاپن را منتشر کرد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنیم تا بیش‌ازپیش منتظر تجربه جدیدترین ساخته استودیوی محبوب ساکرپانچ شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید بازی Ghost of Tsushima قرار است در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۴ ژوئیه) به‌صورت انحصاری برای دارندگان کنسول پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شود. طبق اطلاعات منتشر شده افراد برای تجربه بازی به حدود ۵۸ گیگابایت (به‌همراه به‌روزرسانی روز اول) فضای خالی برای نصب آن احتیاج دارند.

نیت فاکس، کارگردان بازی، در مصاحبه اخیر خود درخصوص درجه سختی Ghost of Tsushima اطلاعات جالبی ارایه داده است: «در بازی دشمنان به‌راحتی می‌توانند شما را از بین ببرند. ما با الهام و تماشای فیلم‌های سامورایی مکانیزم مبارزات بازی را خلق کرده‌ایم. با اینکه شکست دادن قوم مغول‌‌ها دشوار است، اما همین چالش در بازی به شما حس زندگی و پیروزی می‌دهد. شما در بازی نمی‌توانید به‌راحتی به سمت چادر دشمنان حرکت کرده و در یک زمان پنج نفر را از بین ببرید. البته باید توجه داشته باشید که شما می‌توانید براساس سبک بازی خود این درجه سختی را تغییر دهید؛ پس درصورتی که با سختی بیش از حد بازی راحت نیستید، اصلا نگران نباشید.»

به‌نظر شما باتوجه به نمایش‌ها و اطلاعات منتشر شده از بازی، استودیوی ساکرپانچ می‌تواند با انتشار بازی Ghost of Tsushima پایان خوشی را برای سونی و کنسول نسل هشتمی آن رقم بزند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده