// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Persona 4 Golden روی کامپیوتر بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

حساب کاربری غربی شرکت اتلوس در توییتر اعلام کرده که فروش بازی Persona 4 Golden روی کامپیوتر به ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است.

مدتی پیش بود که بازی Persona 4 Golden در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفت. این بازی هشت سال پیش برای پلی ‌استیشن ویتا عرضه شده بود و در آن زمان توانست بازخوردهای خوبی را از طرفداران و منتقدان دریافت کند. نسخه پی سی بازی هم در زمان عرضه در رتبه‌های بالا فهرست بازی‌های پر فروش استیم قرار گرفت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اتلوس در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که فروش نسخه PC بازی پرسونا 4 گلدن به ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است. همچنین شیگنری سوئجیما، طراح کاراکتر پرسونا 4 گلدن، برای تقدیر و قدردانی از پشتیبانی کاربران، یک عکس هنری را برای مخاطبان Persona 4 Golden روی استیم تدارک دیده است. وی در بازی اصلی طراح کاراکترهای ناناکو، تدی و قهرمان داستان بوده است. 

پیام تبریک طراح کاراکتر Persona 4 Golden

نکته‌ی جالب، این است که بازی دقیقا در تاریخ ۲۰ تیر ماه به این میزان فروش دست پیدا کرده است که با دوازدهمین سالگرد عرضه بازی Persona 4 در ژاپن روی پلی‌استیشن 2 مصادف می‌شود. بااینکه بازی Persona 4 Golden در زمان عرضه خود مورد تقدیر قرار گرفت و توانست تغییرات زیادی را در سبک نقش‌آفرینی شرقی اعمال کند، اما به‌خاطر عرضه آن روی پلی‌استیشن ویتا، کاربران زیادی قادر به تجربه‌ی آن نبودند. 

ازاین‌رو پس از گذشت هشت سال، کاربران همچنان علاقه خود را به تجربه‌ی این بازی قدیمی نشان داده‌اند. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن‌ها لذت می‌برید؟ بازی Persona 4 Golden توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

برای آن دسته از افرادی که به پرسونا 5 دسترسی ندارند و علاقه‌مند به این مجموعه هستند، پرسونا 4 گلدن همانند یک گنج ارزشمند عمل می‌کند. داستان سرایی عالی درکنار شخصیت‌پردازی بسیار خوب کاراکترها سبب شده تا کاربر پس از گذشت هشت سال همچنان با داستان بازی ارتباط برقرار کند. همچنین گیم‌پلی بازی و مکانیسم‌های کاربردی آن مورد دیگری است که شما را تا آخرین نقطه از داستان سرگرم نگه می‌دارد. بااین‌حال مأموریت‌های فرعی Persona 4 Golden می‌توانست طراحی بهتری داشته باشد و میان‌پرده‌های انیمه‌ای بازی هم کیفیت خوبی ندارند.


منبع DUalshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده