نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

شرکت مارول کامیکس مجموعه کراس اوری King In Black را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تیزر تریلری، مجموعه کراس اوری King In Black را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که در آن ما هم شاهد حضور ونوم و هم خدای سیمبیوت، نال هستیم.

به جرئت می‌توان گفت که شخصیت «Knull» یکی از وحشی‌ترین شرورهایی است که در طی چند سال اخیر، در افسانه‌های شرکت مارول معرفی شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، سلطنت شیطانی او، تازه شروع به کار کرده است. ماه دسامبر سال جاری میلادی، خالقانی که همین شخصیت را خلق کرده‌اند، دوباره با یکدیگر تیمی را تشکیل می‌دهند که یک رویداد کمیکی جدید را به وجود بیاورند. در این رویداد، ما شاهد این خواهیم بود که خدای سیمبیوت‌ها، بالاخره با بخش بزرگی از دنیای مارول مبارزه می‌کند؛ البته یعنی با شخصیت‌هایی به جز ونوم یا سیلور سرفر. این مجموعه که King in Black نام دارد، روز جمعه توسط House of Ideas و به واسطه یک تیزر کوتاه معرفی شد. این ناشر عنوان کرد که خالقان این مجموعه، دانی کیتس و رایات استگمن هستند.

کیتس درباره جدیدترین مجموعه خود اینطور توضیح داد: «در میان تمام کتاب‌های رویدادی مختلفی که منتشر شدند، این جذاب‌ترین، تاریک‌ترین، سنگین‌ترین و ترسناک‌ترین چیزی بود که توانستم انجام بدم. من هنوز هم نمی‌توانم باور کنم که شرکت مارول به ما اجازه داد تا به این اندازه در داستان خود ترسناک و تاریک شویم.» استگمن هم اینطور به صحبت‌های کیتس افزود: «یکی از چیزهایی که در این مجموعه وجود دارد و من تا حد زیادی به آن افتخار می‌کنم... خلق شخصیت نال است. ما یک سری طراحی‌های جدید داریم که در طی خط داستانی مجموعه قصد داریم آن‌ها را به خوانندگان نشان دهیم؛ طراحی‌هایی که بسیار جذاب و در عین حال واقعا ترسناک هستند.»

شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر سری کتاب کمیک King In Black را ازطریق صفحه رسمی مارول در یوتیوب تماشا کنید.

نال اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ و در قسمت ۳ سری کتاب کمیک Venom حضور پیدا کرد. او هم خالق All-Black the Necrosword و همچنین حداقل دو نژاد بیگانه یعنی Klyntar و Exolons محسوب می‌شود. Klyntar در حقیقت نژاد سیمبیوت‌های ونوم و کارنیج است؛ همچنین بخش زیادی از سیمبیوت‌هایی که در این دنیا معرفی شده‌اند. این شخصیت بعد از اینکه در مجموعه ونوم حضور پیدا کرد، هم در مجموعه Guardians of the Galaxy از خود کیتس و هم سری کتاب کمیک War of the Realms از جیسون آرون، به او اشاره شد. علاوه‌بر این، شخصیت نال در سری کتاب کمیک Silver Surfer: Black از کیتس هم حضور داشت و نقش شرور اصلی داستان را بازی می‌کرد.

حالا او قرار است دوباره نقش آدم بده‌ی داستان را در قسمت ۱ سری کتاب کمیک Web of Venom: Wraith ایفا کند؛ خط داستانی‌ای که در پاییز سال جاری آغاز می‌شود. خلاصه داستان رسمی منتشر شده از این مجموعه به شرح زیر است:

Wraith درست از زمان حضور خود در سری کتاب کمیک Guardians of the Galaxy، یک چیز را به‌صورت واضح و آشکار مشخص کرده است؛ او به‌دنبال نال می‌گردد و قصد شکار خدای سیمبیوت‌ها را دارد. حالا او در خرابه‌ها و بخش‌های نابود شده‌ی حاشیه کیهان، بالاخره فرصت مناسب را پیدا می‌کند که با او برخورد کند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده