نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

Hair Love به یک سریال انیمیشنی برای HBO Max تبدیل می‌شود

انیمیشن Hair Love مدتی پیش توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را ببرد و حالا یک سریال انیمیشنی براساس آن برای شبکه HBO Max در دست ساخت است.

مدتی پیش بود که انیمیشن Hair Love موفق شد تا جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه اسکار 2020 را دریافت کند و به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. ساخت این انیمیشن کوتاه از سال ۲۰۱۷ و با برگزاری یک کمپین کیک‌استارتر آغاز شد که تمرکز آن روی ماجراهای پدر و دختری آمریکایی-آفریقایی بود. دختر خانواده که زوری نام داشت، در تلاش بود تا با کمک ویدیوهایی از اینترنت و در ادامه با کمکش پدرش، یک مدل برای موهای خود که بسیار فرفری بودند و شانه کردن آن اصلا کار راحتی نیست، درست کند و شاهد اتفاقات بامزه و همچنین ناراحت کننده زیادی بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Hair Love قرار است به یک سریال انیمیشنی تبدیل شود.

شبکه HBO Max اعلام کرد که سفارش ساخت یک سریال انیمیشی به سازندگان انیمیشن Hair Love داده که این اثر قرار است Young Love نام داشته باشد و تمرکز آن روی همان خانواده‌ای است که در انیمیشن اصلی شاهد حضور آن‌ها بودیم. سریال Young Love قرار است در ۱۲ قسمت تولید شود و مانند انیمیشن اصلی به‌صورت دو بعدی تولید و منتشر خواهد شد. این انیمیشن قرار است داستان استفان و آنجلا و دخترشان زوری و حیوان خانگی آن‌ها که راکی نام دارد، را دنبال کند که تمرکز آن روی موضوع‌هایی چون مشاغل، ازدواج، والدین، مسائل اجتماعی و بررسی نسل‌های مختلف خواهد بود که این خانواده در تلاش هستندی تا زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند.

متیو ای. چری، کارگردان انیمیشن Hair Love برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Young Love باز خواهد گشت و همچنین به‌همراه کارل جونز به‌عنوان شورانر نیز در این اثر حضور خواهد داشت. چری در بیانیه منتشر شده گفت: «من بیشتر از این نمی‌توانم برای ادامه دادن داستان استفان، آنجلا و زوری و نمایش یک خانواده جوان سیاه‌پوست که در انیمیشن Hair Love آن‌ها را معرفی کرده بودیم، هیجان زده باشم. نمی‌توانم شریکی بهتر از سونی پیکچرز انیمیشن و HBO Max برای ساخت و ارائه سریال Young Love را تصویر کنم.»


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده