نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ انتشار بتای محدود Microsoft Flight Simulator مشخص شد

طبق اعلام مایکروسافت، کمتر از ۲۰ روز دیگر بازیکنان می‌توانند نسخه بتای محدود بازی شبیه‌ساز پرواز Microsoft Flight Simulator را تجربه کنند. 

بدون شک یکی از بازی‌های مورد‌انتظار در دست توسعه، بازی Microsoft Flight Simulator، جدیدترین نسخه از سری شبیه‌ساز پرواز مشهور مایکروسافت است که توسط آسوبو در دست ساخت است. این بازی که تقریبا از ۹ ماه پیش در حالت آلفا در دسترس قرار گرفته، به‌زودی وارد حالت بتای محدود خواهد شد. 

به طور دقیق‌تر، نسخه بتای محدود بازی در تاریخ ۹ مرداد در دسترس قرار می‌گیرد. افرادی که قبلا به نسخه آلفا دسترسی داشتند بدون نیاز به انجام کار اضافی می‌توانند نسخه بتا را هم تجربه کنند و اگر دوست دارید شما هم شانس تجربه این نسخه را داشته باشید، باید عضو Xbox Insider Program شوید و منتظر دریافت دعوت‌نامه بمانید؛ برای انجام این کار نیاز به پرداخت مبلغی نخواهید داشت و همه‌چیز رایگان است ولی تضمینی برای دریافت دعوت‌نامه وجود ندارد و بستگی به شانس‌تان خواهد داشت. 

Asobo Studios به‌عنوان سازنده بازی اخیرا آپدیتی هم برای نسخه آلفای فعلی بازی منتشر کرده که بهبود‌هایی برای هواپیما‌ها به همراه داشته است. اگر طرفدار سری بازی‌های شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت هستید، پیشنهاد می‌کنم مطلب نگاهی به تاریخچه بازی های Microsoft Flight Simulator زومجی را از دست ندهید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده