// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

فیلم Malcolm & Marie جان دیوید واشنگتن و زندایا به صورت مخفیانه در دوران شیوع کرونا ساخته شد

خالق سریال Euphoria در محیطی محدود به ساخت یک فیلم عاشقانه با نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن و زندایا پرداخت. فیلمی که در سکوت خبری کامل ساخته شد و به‌زودی آماده‌ی پخش خواهد بود.

سم لوینسون که او را بیشتر به خاطر سریال Euphoria شبکه HBO می‌شناسند، چندین و چند هفته‌ی قبل پیشنهادی از سوی زندایا، بازیگر آثاری مانند فیلم Dune را پذیرفت تا نخستین فیلم بلند هالیوود در دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19 را بسازد؛ فیلمی که «مالکوم و ماری» (Malcolm & Marie) نام دارد، اتفاقات قصه‌ی آن درون یک خانه می‌افتند و با الهام از «داستان ازدواج» (Marriage Story) نوآ بامباک خلق شده است. سازندگان بدون اینکه کسی را مطلع کنند، این اثر را درون خانه‌ای شناخته‌شده و فاصله‌گرفته از مناطق شلوغ ساختند. پروسه‌ی فیلم‌برداری اثر هم کمتر از سه هفته طول کشید و Malcolm & Marie اکنون در مرحله‌ی تدوین و آماده‌سازی نهایی قرار دارد.

فیلم‌نامه‌ی Malcolm & Marie تنها طی ۶ روز نوشته شد. به همین خاطر درحالی‌که هنوز درصد قابل توجهی از فیلم‌های مختلف مشغول تلاش برای کسب مجوز ادامه‌ی پروسه‌ی فیلم‌برداری هستند، لوینسون توانست آن را دوران مواجهه‌ی جهان با کرونا بنویسد و فیلم‌برداری کند.

جان دیوید واشنگتن بازیگر سیاه پوست مقابل دیواری با کاغذ رنگی آبی

در طول ساخت فیلم هیچ‌کس از خانه خارج نمی‌شد، ماسک را مگر در مواقع ضروری درنمی‌آورد و برای صرف غذا از محوطه‌ی شخصی خود بیرون نمی‌رفت. تازه همه‌ی بازیگرها و افراد حاضر در پشت صحنه هم قبل از شروع فیلم‌برداری، برای ۱۴ روز قرنطینه شدند. با همه‌ی این‌ها همچنان برخی از مخاطب‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ساخته شدن فیلم در این شرایط اعتراض کردند. هرچند که عده‌ی زیادی همچنین پروژه‌ای را در نوع خود هیجان‌انگیز می‌دانند.

یکی از دو بازیگر اصلی این فیلم، جان دیوید واشنگتن ۳۵ساله است که امسال در نقش اصلی فیلم Tenet (تنت) کریستوفر نولان هم ظاهر می‌شود. خطر همه‌گیری ویروس کرونا و خانه‌نشینی‌های منطقی و اجباری بسیاری از مردم، یکی از عناصر سازنده‌ی فیلم‌نامه‌ی Malcolm & Marie به حساب می‌آید. حالا باید صبر کرد و دید آیا سازندگان منتظر زمان بازگشایی سینماها برای اکران این فیلم می‌مانند یا در اولین فرصت آن را به یکی از شبکه‌های اینترنتی/استریم‌محور می‌فروشند. زندایا، بازیگر فیلم «مرد عنکبوتی» یک تصویر از فیلم «مالکوم و ماری» منتشر کرده است که می‌توان آن را در این‌جا به تماشا نشست.


منبع Access
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده