نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

جان بویگا، فلیسیتی جونز، جودی ترنر اسمیت و جک رینور در فیلم Borderland نقش‌آفرینی می‌کنند

جان بویگا، فلیسیتی جونز، جودی ترنر اسمیت و جک رینور به بازیگران فیلم اکشن مهیج Borderland به کارگردانی برادران گارد پیوستند.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جان بویگا، بازیگر فیلم‌های Star Wars (جنگ‌های ستاره‌ای) به‌همراه جودی ترنر اسمیت، بازیگر فیلم Queen & Slim (کوئین و اسلیم)، فلیسیتی جونز، بازیگر فیلم The Theory of Everything (نظریه‌ی همه‌چیز) و جک رینور، بازیگر فیلم Midsommar (چله‌ی تابستان) در فیلم Borderland (سرزمین مرزی) نقش‌آفرینی می‌کنند که سکان هدایت آن در دستان برادران گارد، کارگردانان فیلم The Uninvited (ناخوانده) قرار دارد. این فیلم اکشن مهیج ماجراهای یک شبه‌نظامی ایرلندی را دنبال می‌کند که شاهد تیراندازی به همسرش توسط یک گروهبان «سرویس هوایی ویژه» است و مأموریتی شخصی را برای گرفتن انتقام آغاز می‌کند.

رونان بنت، نامزد جایزه‌ی بفتا و برنده‌ی جایزه‌ی مراسم Royal Television Society برای سریال Top Boy (پسر معرکه) درکنار برادران گارد فیلم‌نامه‌ی فیلم Borderland را با الهام از رمان The Road to Balcombe Street (در مسیر خیابان بالکوم) نوشته‌ی استیون اس. مویزی به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فیلم «سرزمین مرزی» در سال ۲۰۲۱ میلادی در انگلستان آغاز شود و شرکت راکت ساینس بودجه‌ی مورد نیاز پروژه را تامین خواهد کرد. افزون‌بر این، شرکت «راکت ساینس» به فروش بین‌المللی فیلم رسیدگی می‌کند و شرکت «اندور کانتنت» امتیاز پخش آن در آمریکا را برای فروش عرضه خواهد کرد. برادران گارد در این‌باره می‌گویند که «فیلم Borderland اثری برای نمایش انتقام‌جویی و دارای تعقیب‌وگریز است که با المان‌های اکشنِ هیجان‌انگیز پیام بزرگی برای روزگار ما دارد و بسیار خوشحالیم که فیلم‌نامه‌ی آن نظر چنین بازیگران تراز اولی را به خودش جلب کرده است».

در ماه ژوئن جان بویگا با سخنرانی در تظاهرات خیابان‌های لندن در اعتراض به قتل جورج فلوید تلاش بسیاری برای حمایت از جنبش Black Lives Matter (زندگی سیاهان مهم است) انجام داد. فیلم ترسناک The Uninvited به کارگردانی توماس و چارلز گارد که دیوید استراترن، الیزابت بنکس، آریل کبل، امیلی براونینگ، جسی ماس، دن اس. دیویس و هیتر دورکسن را در گروه بازیگرانش داشت، در سال ۲۰۰۹ روی پرده‌ی سینما رفت و موفق به فروش ۴۱.۶ میلیون دلاری در گیشه شد. فیلم Bum’s Rush (اخراج) به کارگردانی آرون اشنایدر و با نقش‌آفرینی اَن هَتوی و بیل مری، فیلم کمدی Robots (ربات‌ها) با بازی اِما رابرتس و جک وایتهال و فیلم Mothering Sunday (یکشنبه‌ی مادری) با نقش‌آفرینی اودسا یانگ و جاش اوکانر از دیگر آثاری است که شرکت راکت ساینس روی آن‌ها کار می‌کند.  


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده