// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹

اکران فیلم Monster Hunter با بازی میلا یوویچ تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد

در واکنش به صحبت‌های اریک گارستی، شهردار شهر لس‌آنجلس آمریکا که از احتمال اجباری کردن مجدد قرنطینه‌ی خانگی همه‌ی مردم گفت، سونی تاریخ اکران فیلم Monster Hunter را تا سال ۲۰۲۱ میلادی عقب برد.

زنجیره‌های سینمایی بزرگ آمریکا و مخصوصا بزرگ‌ترین زنجیره‌ی سینمایی جهان یعنی AMC بدون باز شدن شعبه‌های شهر لس آنجلس، تمایلی به بازگشایی سالن‌های پخش فیلم ندارند. زیرا نه‌تنها درصد قابل توجهی از فروش هفته‌های نخست همه‌ی فیلم‌های بزرگ به گیشه‌های این شهر تعلق دارد، بلکه فیلم اکران‌نشده در لس‌آنجلس بدون شک نقدهای معتبر زیادی هم دریافت نخواهد کرد. به بیان بهتر اگر مهم‌ترین اصحاب رسانه‌های سینمایی شانس دیدن فیلم و صحبت کردن راجع به آن را نداشته باشند، بخشی از فروش احتمالی آثار گوناگون از دست می‌رود. پس طبیعی است که وقتی شهردار لس آنجلس گفت هنوز گزینه‌ی قرنطینه‌ی خانگی کامل به مدت یک ماه از روی میز برداشته نشده است، شوک بزرگی به استودیوهای دیزنی و برادران وارنر وارد شود. سونی هم به سرعت در واکنش به همین مصاحبه، اکران فیلم Monster Hunter با نقش‌آفرینی میلا یوویچ را به روز جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۳ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) انتقال داد.

مطابق گزارش اختصاصی ددلاین، در صورت اعلام رسمی دستور اجبار به خانه‌نشینی حداکثری در لس آنجلس، سالن‌های سینما در بهترین حالت می‌توانند در هفته‌ی اول ماه سپتامبر بازگشایی شوند. شوربختانه انتقال فیلم‌های پاییز به سال ۲۰۲۱ میلادی هم اکران بعضی فیلم‌های قرارگرفته در سال بعدی را مجددا عقب می‌اندازد. وضعیت به قدری عجیب به نظر می‌رسد که اگر سرعت ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا/کووید 19 به همین شکل باقی بماند، می‌توان گفت سینما به صورت کلی باید چند هفته تاخیر را پذیرا باشد. زیرا مثلا اکنون با تاخیر فیلم سینمایی «مانستر هانتر»، احتمال عقب افتادن زمان اکران فیلم جدید ادگار رایت هم وجود دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده