// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰

Far Cry 6 احتمالا پیش در آمدی برای بازی Far Cry 3 خواهد بود

باتوجه‌به شباهت دیگو به واس در Far Cry 3، احتمال دارد بازی Far Cry 6 یک پیش درآمد برای نسخه سوم باشد.

دیروز فروشگاه پلی‌استیشن هنگ کنگ اطلاعاتی را از بازی Far Cry 6 فاش کرد. در جریان این اطلاعات، مشخص شد که جیانکارلو اسپوزیتو، هنرپیشه کاراکتر گوستاوو فرینج در سریال بریکینگ بد، آنتاگونیست اصلی بازی خواهد بود و بازیکنان او را در نقش آنتون کستیلو مشاهده خواهند کرد؛ دیکتاتوری که سعی دارد با حکومت بر سرزمین Yara، آن را به روزهای اوج خود برگرداند.

ازطرفی بازی با محوریت دیگو، پسر آنتون کستیلو خواهد بود. نکته جالبی که دراین‌میان وجود دارد، شباهت‌ دیگو با یکی از کاراکترهای دواست داشتنی بازی‌های ویدیویی است. طبق جدیدترین اخبار بازی، جو اسکربلز، نویسنده سایت IGN، در حساب کاربری توییتر خود تصویری را از واس، شخصیت شرور بازی Far Cry 3، درکنار دیگو منتشر کرده که نشان‌دهنده جای زخمی روی ابرو هر دو کاراکتر است. ازاین‌رو وی احتمال داده که بازی فار کرای 6 به‌عنوان یک پیش درآمد داستانی برای فار کرای 3 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

البته جای این زخم روی صورت کاراکتر منفی Far Cry 3 وجود نداشت، اما گویا این اتفاق در جریان لایو اکشن بازی و ایفای نقش واس توسط مایکل ماندو پدیدار شد. همچنین مایکل ماندو که در سریال Better Call Saul در نقش ناچو ظاهر شده، مدتی پیش در ردیت از علاقه خود به کاراکتر واس و اینکه جزوی از او است، صحبت کرده است

نکته‌ی جالب در مورد صحبت‌های مایکل ماندو، این بود که در جواب به یکی از کاربران اعلام کرد که «شاید من مجددا نقش او را اجرا کنم». از آن‌جایی که واس محبوب‌ترین کاراکتر منفی سری فار کرای به حساب می‌آید، طبیعی است که یوبیسافت (Ubisoft) بخواهد تجدید دیداری با این آنتاگونیست محبوب و دوست داشتنی داشته باشد. همچنین کاربران باتوجه‌به این تئوری در شبکه‌های مجازی احتمال داده‌اند که نسخه ششم، داستان کاراکتر واس را به‌صورت کامل روایت خواهد کرد. 

شباهت واس و دیگو

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که فردا شب در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، چه موارد داستانی را از بازی Far Cry 6 مشاهده خواهیم کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده