// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

Superhot: Mind Control Delete طی هفته جاری منتشر می‌شود

با اعلام استودیوی SUPERHOT Team، بازی Superhot: Mind Control Delete روز پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد.

در جریان اخبار بازی، Mind Control Delete نام بسته الحاقی بازی Superhot است که طی این هفته و در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) برای کامپیوتر و کنسول‌ها در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این بسته الحاقی درواقع از سال ۲۰۱۷ در حالت Early access قرار گرفت و حال به‌صورت رسمی منتشر می‌شود. همچنین، کسانی که بازی را از قبل داشته‌اند، می‌توانند این بسته را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

اگر هنوز بازی اصلی را در اختیار ندارید می‌توانید تا قبل از ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) خریداری و این بسته الحاقی را به‌صورت رایگان دریافت کنید. این مورد شامل همه‌ی پلتفرم‌های استیم، پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، GOG و اپیک گیمز می‌شود. البته کسانی که بازی را به‌صورت رایگان از Twitch Prime ،ایکس باکس گیم پس یا موارد دیگر دریافت کرده‌اند، نمی‌توانند از این مزیت بهره ببرند. شما می‌توانید تریلر این بسته الحاقی را در پایین ببینید:

دانلود از آپارات

مقاله‌های مرتبط:

Superhot یک بازی در سبک اول شخص است که باید با کنترل زمان و ایجاد یک استراتژی مناسب هر یک از مراحل بازی را با موفقیت تمام کنید. هر مرحله چالش‌ها و موقعیت‌های سخت‌تری را برای بازیکن ایجاد می‌کند. در بسته الحاقی که هفته آینده منتشر می‌شود طبق اعلام سازندگان چالش‌های متفاوت‌‌تری در انتظار بازیکن‌ها است. همچنین، Superhot ساخته‌ی SUPERHOT Team در بررسی زومجی امتیاز خوب ۷.۵ را دریافت کرده است.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده