// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۵

آگهی شغلی جدید ناتی داگ به یک بازی تک‌نفره برای نسل بعد اشاره دارد

به‌تازگی آگهی شغلی جدیدی از سوی استودیو ناتی داگ منتشر شده که در جریان آن‌ها خواهان استخدام افراد جدید برای توسعه یک بازی تک‌نفره نسل نهمی هستند.

کمتر از یک ماه از عرضه موفق بازی The Last of Us Part II می‌گذرد و ناتی داگ به‌نظر می‌رسد بیش از این استراحت کند. به‌تازگی این استودیو آگهی شغلی جدیدی را در بخش Career سایت خود منتشر کرده که خبر از توسعه یک بازی تک‌نفره جدید می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در آگهی شغلی جدید ناتی داگ آمده است که آن‌ها به‌‌دنبال جذب افراد مختلفی برای استودیو ناتی‌داگ هستند. در اولین مورد، ناتی‌داگ به‌دنبال جذب طراح محیط/مرحله برای یک بازی تک‌نفره است. از دیگر مواردی هم که ناتی‌داگ در آن قصد جذب نیرو دارد، می‌توان به برنامه‌نویس، تعدادی انیماتور و هنرمندهای مختلف برای نورپردازی اشاره کرد. 

به‌صورت دقیق اعلام نشده که ناتی‌داگ در حال کار روی یک پروژه نسل آینده است یا خیر، اما یکی از فرصت‌های شغلی مربوط‌به برنامه‌نویسی ابزارها می‌شود و در جریان آن اعلام شده فرد مورد نظر باید روی «آنالیزهای گرافیکی نسل آینده، جمع‌آوری داده و اشکال‌زدایی ابزارهای مرتبط با گروه تکنولوژی» کار کند. همچنین در توضیحات فرصت شغلی انیماتور برای گیم‌پلی و سیستم مبارزات Melee اعلام شده که آن‌ها به‌دنبال شخصی هستند که بتواند گیم‌پلی پیچیده‌تری (نظیر سیستم مبارزات تن‌به‌تن) را برای پروژه آینده آن‌ها طراحی کند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که ناتی داگ چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است. باتوجه‌به پایان The Last of Us Part 2، هنوز تصمیم گرفته نشده که پروژه بعدی دنباله‌ای برای این بازی است یا آن‌ها به‌سراغ بازی دیگری خواهند رفت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده